اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اسبق زندان مرکزی بیرجند خبر داد

تربیت 27 حافظ قرآن در مدرسه نورالثقلین زندان بیرجند

مدیر اسبق زندان مرکزی بیرجند با بیان این‎که راه‎اندازی مدرسه قرآنی نورالثقلین بیرجند از ابتدای سال جاری از جمله اقدامات فرهنگی انجام شده در زندان مرکزی بیرجند بوده است، گفت: تعداد 27 نفر حافظ قرآن در این مدرسه تربیت شده‌اند.

تربیت 27 حافظ قرآن در مدرسه نورالثقلین زندان بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی هاشمی صبح امروز در جلسه تودیع و معارفه مدیر جدید زندان مرکزی بیرجند اظهار داشت: خدمت کردن به قشر نیازمند و در بند که سری از اسرارش فاش شده است نزدیک شدن به صفت غیاث‌المستغیثین خداوند است.

وی ادامه داد: ما به خدمت کردن به این قشر و در صدر آن خدمت کردن به نظام جمهوری اسلامی افتخار می‌کنیم.

هزینه‌کرد 600 میلیون تومانی برای گازکشی زندان مرکزی بیرجند

مدیر اسبق زندان مرکزی بیرجند با اشاره به فعالیت‎های انجام شده در زندان مرکزی بیرجند گفت: یکی از مهم‌ترین اقدامات زیربنایی انجام شده در زندان مرکزی بیرجند، راه‎‌اندازی زندان جدید و انتقال زندانیان به زندان جدید با کمترین ضریب امنیتی و ریسک بالا بوده است.

هاشمی رفع نقص سیستم مخابراتی و راه‌اندازی سیستم تلفن داخلی همراه با کابل‌کشی و راه‌اندازی شبکه، بالا رفتن امنیت زندان با نصب سیم خاردار و دوربین، گازکشی با هزینه‌کردی بالغ بر 600 میلیون تومان، نصب و راه‎اندازی سیستم گرمایشی و سرمایشی در زندان را از جمله اقدامات شاخص انجام شده در زندان مرکزی بیرجند عنوان کرد.

وی با بیان این‎که راه‎‌اندازی مدرسه قرآنی و معارف نورالثقلین بیرجند از ابتدای سال جاری از جمله اقدامات فرهنگی انجام شده در زندان مرکزی بیرجند بوده است، افزود: تعداد 27 نفر حافظ قرآن در این مدرسه تربیت شده‌اند.

راه‎اندازی هنرستان دانش در زندان مرکزی بیرجند با بیش از 100 دانش‌آموز

مدیر اسبق زندان مرکزی بیرجند ادامه داد: همچنین راه‎اندازی هنرستان تربیت، راه‎اندازی هنرستان دانش با بیش از 100 دانش‌آموز، راه‎اندازی و تجهیز مجتمع فرهنگی الغدیر و راه‎اندازی و ایجاد کتابخانه جامع مشارکتی با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از جمله اقدامات دیگر فرهنگی در شش ماه گذشته بوده است.

هاشمی از زیر پوشش قرار دادن 223 نفر از زندانیان در استفاده از خدمات کلینیک مثلثی مشاوره ایدز و بیماری‌های آمیزشی خبر داد.

وی با بیان این‎که در راستای کاهش رفتارهای پرخطر بند متادون درمانی در زندان مرکزی بیرجند ایجاد شده است، متذکر شد: تعداد افراد مصرف کننده به 294 نفر کاهش پیدا کرده است.

فوت یک نفر در زندان از ابتدای سال جاری

مدیر اسبق زندان مرکزی بیرجند با اشاره به فوت یک نفر در زندان از ابتدای سال جاری خاطر نشان کرد: مرگ و میر در زندان مرکزی بیرجند نسبت به جمعیت زندان کاهش پیدا کرده است.

گفتنی است در این جلسه علی هاشمی به عنوان معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های خراسان جنوبی منصوب شد.

انتهای پیام/69019/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول