اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بابل:

خیران بابل 32 میلیارد تومان به فضاهای آموزشی کمک کردند

مدیر آموزش و پرورش بابل با اعلام اینکه بابل دارای 120 مدرسه خیرساز است و در شش ماه دوم سال گذشته 32 میلیارد تومان برای ساخت فضاهای آموزشی کمک شد، گفت: این در حالی است که سهم مازندران در جذب کمک‌های خیران 35 میلیارد تومان بوده است.

خیران بابل 32 میلیارد تومان به فضاهای آموزشی کمک کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، عیسی لطیفی شامگاه امروز در مراسم افتتاح مدرسه شهید محمدعلی تیماعابدی اظهار داشت: مدرسه شهید محمدعلی تیماعابدی در روستای تیرکن بابل نخستین مدرسه در مازندران است که توسط اعضای مجمع خیران بابل در این روستا به بهره‌برداری رسید.

وی بیان داشت: این مدرسه به عقیده بنده نخستین مدرسه شهرستان بابل بوده که تمام خشت آن با عشق و مظلومانه بنا شده است.

این مسئول تصریح کرد: در بازدیدی که از مدرسه قبلی این روستا داشتیم دل نوشته‌هایی از دانش‌آموزان این مدرسه بر روی ستونهای چوبی آن حک شده بود که خطاب به دانش آموزان شهر بابل از تبعیض امکانات و فضای آموزشی گله کردند.

لطیفی اذعان داشت: این دل نوشته‌ها چنان تاثیری بر روحیه مجمع خیران گذاشت که بلافاصله در همان روز کلنگ تاسیس مدرسه جدید زده شد.

وی اظهار داشت: این عمل خیران چنان غافلگیرانه بود که مردم روستا با نیش‌خندی از بی‌ثمر بودن کلنگ‌زنی روسای قبلی آموزش و پرورش گله کرده، این اقدام را غیرممکن دانسته و بیان داشتند مردم این روستا برای دولتمردان فراموش‌شده هستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: این مدرسه با همت و هزینه خود اعضای مجمع خیران بدون هزینه دولتی و با عشق احداث شد، اقدام خداپسندانه‌ای که جز خدا کسی آن را نمی‌دید چون هدف تنها رضای خدا و تقوی درونی بود.

لطیفی بیان داشت: این مدرسه نه تنها با هزینه خود اعضای مجمع بلکه با همکاری فیزیکی اعضای مجمع خیران بابل به پایان رسید.

وی افزود: بنده معتقد هستم کودکان این مدرسه فرشته هستند چراکه با دست رنج حلال والدین خود با کمترین امکانات دارای استعدادهای درخشانی بوده که همیشه با کسب رتبه زیر هزار افتخار این نظام و کشور هستند.

لطیفی به مشارکت ارزنده خیران مدرسه ساز بابل اشاره و تصریح کرد: بابل دارای 120 مدرسه خیرساز است که در شش ماهه دوم سال گذشته 32 میلیارد تومان از سوی خیران بابل برای ساخت فضای آموزشی کمک شد.

وی اضافه کرد: این درحالی است که سهم مازندران در جذب کمک‌های خیران 35 میلیارد تومان بوده که بابل 32 میلیارد را به خود اختصاص داده است.

این مسئول اذعان داشت: مردم بابل دغدغه‌ای جزو کسب علم و ترویج دانش و تحقیقات به فرزندان خود نداشته و خیران مدرسه‌ساز بدانند هیچ گاه از ذهن دانش‌آموزان پاک نمی‌شوند.

انتهای پیام/86009/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول