اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی

مانورهای مدیریت بحران در 8 شهرستان استان زنجان برگزار می‌شود

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: همزمان با هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی، مانورهای مدیریت بحران در هشت شهرستان استان برگزار می‌شود.

مانورهای مدیریت بحران در 8 شهرستان استان زنجان برگزار می‌شود

صفی‌الله کرامتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی برنامه‌هایی در اقصی نقاط استان زنجان اجرا می‌شود.

وی، برگزاری مانورهای تخصصی توسط کارگروه‌ها را از جمله برنامه‌های هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی عنوان کرد و افزود: برگزاری مانورهای مدیریت بحران از دیگر برنامه‌های این هفته است.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان تصریح کرد: مانورهای مدیریت بحران در هشت شهرستان استان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری دوره‌های آموزشی پیشگیری از حوادث در مدارس استان زنجان طی هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی خبر داد.

کرامتی اضافه کرد: مانورهای تخصصی اطفای حریق و نجات در ساختمان‌های بلند از دیگر برنامه‌ریزی‌های هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی در سطح استان است.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌هایی در هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی تصریح کرد: این نمایشگاه‌ها با موضوع مدیریت بحران و دستاوردها و چالش‌ها در برخی شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان به برگزاری دوره‌های مدیریت بحران برای مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و گفت: آموزش‌های همگانی آمادگی برای مدیریت حوادث در مساجد و محله‌ها هم در هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به هماهنگی ایجاد شده با ائمه جمعه افزود: در راستای ترویج فرهنگ مدیریت بحران سخنرانی‌هایی در نماز جمعه هفته مقارن با کاهش اثرات بلایای طبیعی ایراد می‌شود.

کرامتی ادامه داد: سایر ارگان‌ها از جمله شهرداری هم در هفته کاهش بلایای طبیعی برنامه‌هایی را اجرا می‌کنند.

وی از برگزاری دوره‌های ترویج بیمه محصولات کشاورزی همزمان با هفته کاهش بلایای طبیعی خبر داد و اضافه کرد: راه‌های پیشگیری از سرمازدگی و سایر آسیب‌های محصولات کشاورزی و باغی هم در دستور کار این هفته قرار گرفته است.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان، مجموع برنامه‌های هفته کاهش بلایای طبیعی استان زنجان را 13 تا 14 برنامه اعلام کرد و گفت: احتمال افتتاح یک سالن چند منظوره مدیریت بحران هم در این هفته وجود دارد.

وی، محل افتتاح سالن چند منظوره مدیریت بحران را شهرستان خدابنده عنوان کرد.

انتهای پیام/73004/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول