اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم خبر داد

انجام 180 مانور تخصصی شرایط اضطراری در پالایشگاه جم

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم از انجام 180 مانور تخصصی شرایط اضطراری در پالایشگاه جم خبر داد.

انجام 180 مانور تخصصی شرایط اضطراری در پالایشگاه جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، رحیم اسلامی شامگاه پنج‌شنبه در حاشیه بازدید حمیدرضا عراقی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از پالایشگاه جم اظهار داشت: شرکت پالایش گاز فجر جم 27 درصد گاز مصرفی کشور را تامین می‌کند.

وی افزود: پالایشگاه فجر جم به‌عنوان بزرگترین پالایشگاه گازی کشور برای مجموعه وزارت نفت همواره مهم قلمداد میشده است.

اسلامی از انجام 180 مانور تخصصی شرایط اضطراری در پالایشگاه جم خبر داد و خاطرنشان کرد: با رعایت تمام موارد ایمنی و انجام 180 مورد مانورهای شرایط اضطراری همواره سعی داشته‌ایم تولیدی ایمن را داشته باشیم و کسب رتبه سوم HSE  در بین شرکت‌های پالایش گاز نشان دهنده موفقیت این پالایشگاه است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم در بخش دیگری از اظهارات خود به حداکثر میزان روزانه گاز دریافتی پالایشگاه طی سالهای 89 تا 91  و حداکثر میزان روزانه گاز دریافتی پالایشگاه از پارس جنوبی در سال‌های 89 تا 91  اشاره کرد.

وی همچنین گزارش کاملی از وضعیت  تولید گاز، مایعات گازی و تولید پروپان در سال91 و مدیریت مصرف مواد شیمیایی در شرکت پالایش گاز فجر جم را ارایه کرد.

اسلامی تعمیرات اساسی و تامین قطعات یدکی توربین‌ها و انجام پروژه نصب سیستم بارگیری با تانکر مایعات را تنها گوشه‌ای از مهم‌ترین اقدامات تعمیرات اساسی شرکت دانست.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم اقدامات اصلاحی سیستم‌های تولید و توزیع برق پالایشگاه در پایداری تولید را نیز از دیگر اقدامات مهمی دانست که در سال‌های اخیر انجام شده است.

انتهای پیام/2451/ر30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول