اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت:

مانور امداد و نجات در جیرفت برگزار می‌شود

فرماندار جیرفت گفت: مانور امداد و نجات با هدف آمادگی هر چه بهتر ستاد مدیریت بحران شهریور ماه در این شهرستان برگزار می‌شود.

مانور امداد و نجات در جیرفت برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم غنچه‌پور بعد از ظهر امروز در نشست ستاد مدیریت بحران در این شهرستان با اشاره به تأکید خداوند به بندگان در زمینه مقابله با حوادث و بلایا اظهار داشت: بهترین و بدترین رویدادها در قرن حاضر رخ داده است.

وی افزود: می‌توان بهترین‌ها را از خودگذشتگی انسان‌ها و ارزش‌آفرینی آنان و بدترین را حرمت‌شکنی و نقض حقوق بشر در کشورهای مسلمان دانست که جهان را به سوی تک‌قطبی سوق می‌دهد.

غنچه‌پور تصریح کرد: استکبار جهانی برای رسیدن به خواسته‌های خود در جهان دست به هر کاری می‌زند و انقلاب اسلامی ایران با تمام وجود بر سر راه خودکامگی‌های آن ایستاده است.

وی ابراز داشت: دشمنان نیز با استفاده از تمام امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و برنامه‌ریزی‌های بلندمدت درصدد مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند تا بتوانند آن را متوقف کنند.

غنچه‌پور با اشاره به جنگ تحمیلی، جنگ نرم و تحریم‌های اقتصادی، عنوان کرد: دشمنان از هر حربه‌ای برای ضربه زدن به این انقلاب استفاده می‌کنند تا در مسیر آن انحراف ایجاد کرده و آن را به بیراهه بکشانند.

فرماندار جیرفت متذکر شد: دشمنان امروز با حضور در کشورهای مسلمان منطقه از جمله مصر، سوریه، عراق و ... انسانیت و حقوق بشر را زیر پا گذاشتند و ظلم‌های بیشماری در این کشورها بر مردم روا داشتند.

غنچه‌پور از برگزاری مانور امداد و نجات در جیرفت خبر داد و بیان داشت: این مانور با هدف آمادگی هر چه بهتر ستاد مدیریت بحران شهریور ماه جاری در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه اعضای ستاد مدیریت بحران باید با استفاده از تمام امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی در این مانور شرکت کنند، اذعان داشت: با امکان‌سنجی درصدد این امر هستیم که بدانیم در مقابله با بلایای طبیعی و غیرمترقبه چه عملکردی داریم.

غنچه‌پور در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه ایران روی گسل زلزله قرار دارد، ستاد مدیریت بحران شهرستان نیز باید برای مقابله با حوادث و بلایای طبیعی از نظر تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی آمادگی کامل داشته باشد.

انتهای پیام/80001/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول