اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ایمنی و آتش‌نشانی پالایشگاه اول پارس جنوبی:

مانور واکنش در شرایط اضطراری در پارس جنوبی برگزار شد

رئیس ایمنی و آتش‌نشانی پالایشگاه اول پارس جنوبی گفت: مانور واکنش در شرایط اضطراری در پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.

مانور واکنش در شرایط اضطراری در پارس جنوبی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، رئیس ایمنی و آتش‌نشانی پالایشگاه اول پارس جنوبی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مانور واکنش در شرایط اضطراری (ERC) پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی با موضوع اعلام آتش‌سوزی در زون 7 انبار روباز گوگرد، برگزار شد.

محمود محمودی افزود: هدف از برگزاری این رزمایش، سنجش آمادگی گروه‌های عملیاتی شامل آتش‌نشانی، تیم امداد و نجات، ایمنی و محیط زیست، کلینیک، حراست در مقابله با بحران در شرایط اضطراری بوده است.

رئیس ایمنی و آتش‌نشانی پالایشگاه اول در زمینه سناریو این رزمایش ابراز داشت: در اثر گرمای ناشی از اصطحکاک بین لاستیک لودر در هنگام بارگیری گوگرد در زمین، گوگرد دچار خودسوزی شده و با توجه به عدم حضور تانکر آب، آتش به سایر زون‌ها سرایت می‌کند و گوگرد مذاب به سمت اتوبان روان می‌شود.

وی در ادامه به گروه‌های شرکت کننده در این مانور اشاره کرد و گفت: در این مانور واحدهای عملیاتی پالایشگاه اول مشتمل بر تیم‌های ERT و ERC و همچنین تیم‌های کمکی آتش نشانی پالایشگاه‌های معین حضور داشتند.

محمودی یادآور شد: پس از پایان رزمایش، جلسه ارزیابی با حضور مسئولان گروه‌های حاضر در عملیات به منظور شناسایی نقاط قوت و قابل بهبود تشکیل و اعضا با بیان نقطه نظرات خود پیشنهاداتی را ارایه کردند.

انتهای پیام/2451/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول