اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمرسوادکوه:

نخستین مانور تخصصی درمان اضطراری در سوادکوه برگزار می‌شود

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه از برگزاری نخستین مانور تخصصی درمان اضطراری استان مازندران به مدت پنج روز در سوادکوه خبر داد.

نخستین مانور تخصصی درمان اضطراری در سوادکوه برگزار می‌شود

جهانگیر آذری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه از برگزاری نخستین مانور تخصصی درمان اضطراری استان مازندران در سوادکوه خبر داد و گفت: معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان مازندران با همکاری جمعیت هلال احمر و ادارات و نهادهای شهرستان سوادکوه اقدام به برگزاری این مانور می‌کند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه از برگزاری این مانور تخصصی از سوم تا هفتم شهریور ماه در بخش زیراب خبر داد و افزود: مانور تخصصی درمان اضطراری به مدت پنج روز و در اردوگاه دانش‌آموزی شهید حیدری روستای سی‌پی دهستان کسلیان برگزار می‌شود.

وی به اهداف برگزاری این مانور اشاره و خاطرنشان کرد: مانور تخصصی درمان اضطراری به منظور هماهنگی و آمادگی تیم درمان اضطرار و بیمارستان سریع سیار برای پاسخگویی به حادثه دیدگان ناشی از حوادث و سوانح غیرمترقبه مانند سیل و زلزله و حوادث دیگر برگزار می‌شود.

آذری با بیان اینکه مانور تخصصی درمان اضطراری برای نخستین بار در استان مازندران و به میزبانی شهرستان سوادکوه برگزار می‌شود، یادآوری کرد: درمانگاه پزشک عمومی، پزشکان تخصصی، داروخانه، آزمایشگاه، اتاق عمل، ایستگاه بهداشت محیطی به عنوان برخی از واحدهای مختلف این اردوگاه در نظر گرفته شده است.

عضو شورای اداری شهرستان سوادکوه با اشاره به ارائه خدمات در این مانور به روستاییان دهستان کسلیان، تصریح کرد: کلاس‌های آموزشی کمک‌های اولیه، آموزش‌های مبتنی بر نیاز محل و برنامه‌های فرهنگی در این مانور اجرایی می‌شود.

*ستاد پشتیبانی مانور تشکیل شد

بخشدار زیراب نیز در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به وجود 16 روستا در دهستان کسلیان و هماهنگی‌های لازم با این روستاها برای برگزاری نخستین مانور تخصصی درمان اضطراری مازندران در آن، گفت: جلسات هماهنگی با هشت دهیار روستاهای دارای دهیاری در دهستان کسلیان برگزار شد و تیم پشتیبانی از مانور تخصصی درمان با عضویت دهیاران منطقه کسلیان تشکیل شده است.

حشمت‌الله سمیعی، افزود: روستای سی‌پی به عنوان روستای محوری در برگزاری مانور تخصصی درمان مازندران تعیین شده و جلسات مختلفی با اعضای شورای اسلامی و دهیاران و مسئولان برگزار شده است.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از طرح‌های آموزشی و خدماتی ارائه شده در این مانور برای مردم منطقه، خاطرنشان کرد: با حضور معاون درمان جمعیت هلال احمر استان و رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه و دهیاران و اعضای شورای اسلامی جلسات مختلفی با موضوع سرویس‌دهی برای استفاده مردم و سالخوردگان از امکانات آموزشی و خدماتی انجام شده است.

بخشدار زیراب، تصریح کرد: از اداره برق، مخابرات، راه و شهرسازی و شهرداری زیراب برای همکاری در برگزاری نخستین مانور تخصصی درمان اضطراری استان مازندران در سوادکوه تقدیر می‌کنم.

انتهای پیام/86015/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول