اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در قزوین:

ملت ایران با وجود مشکلات اقتصادی گوش به فرمان رهبری است

نماینده ولی‌فقیه در قزوین گفت: ملت ایران بارها ثابت کرده که با وجود تمام مشکلات اقتصادی همچنان گوش به فرمان ولی امر مسلمین و ارزش‌های والای شهدا بوده و هست.

ملت ایران با وجود مشکلات اقتصادی گوش به فرمان رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین ظهر امروز در دیدار با اعضای دفتر نظارت شورای نگهبان ضمن قدردانی از فعالیت‌های این دفتر در در امر برگزاری انتخابات اظهار کرد: اعضای این مجموعه توانسته خدمات خوبی در رابطه با انتخابات در استان انجام دهند که جای قدردانی است.

وی با اشاره به شرکت مردم ولایتمدار استان قزوین در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا خاطرنشان کرد: ملت ایران در حماسه سیاسی که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره فرمودند بسیار باشکوه شرکت کرده و مشت محکمی به یاوه‌گویان این نظام اسلامی با حضور پرشور خود زدند.

نماینده ولی‌فقیه در قزوین با اشاره به برگزاری خوب انتخابات در این استان بیان کرد: انتخابات استان در کمال آرامش و امنیت خوبی برگزار شد که باید از دست‌اندرکاران امر برگزاری انتخابات تقدیر کرد.

باریک‌بین با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به این نظام اسلامی عنوان کرد: امروز دشمنان سعی می‌کنند که این اسلام ناب محمدی را از بین ببرند و تفکرات انحرافی خود را در کشورمان اجرایی کنند.

این مسئول ادامه داد: ملت ایران بارها ثابت کرده که با وجود تمام مشکلات اقتصادی همچنان گوش به فرمان ولی‌امر مسلمین و ارزش‌های والایی شهدا بوده و هست.

امام جمعه قزوین ضمن توصیه به اعضای شورای نگهبان خاطرنشان کرد: اعضای این دفتر باید در امر نظارت نامزدها افرادی را مورد تأیید قرار دهند که مطیع ولایت و فردی متخصص باشند تا بتواند در موقع انتخاب وی از مردم مشکلات اساسی را برطرف کنند.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام علی قابل مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان استان قزوین گزارشی در رابطه با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا ارائه کرد.

وی افزود: با همکاری خوب مسئولان استان قزوین به خصوص اعضای هیئت اجرایی انتخابات این استان توانستیم یک انتخابات خوب اجرا کنیم.

در پایان این دیدار از تعدادی از اعضای هیئت‌ اجرایی انتخابات استان با اهدای لوحی تقدیر شد.

انتهای پیام/2667/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول