اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از مسئولان

انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر نیشابور انجام شد

اعضای شورای اسلامی دوره چهارم شهر نیشابور با حضور معاون استاندار و فرماندار این شهرستان، هیئت‌ رئیسه این نهاد را انتخاب کردند.

انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر نیشابور انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، شب گذشته جلسه‌ای به منظور انتخاب هیئت رئیسه شورای شهر نیشابور در اتاق معاون استاندار و فرماندار نیشابور و در حضور اعضای شورای تامین این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه به غیر از مظاهر اقبالی که در مسافرت بود 12 نفر عضو شورای چهارم حضور داشتند، همه این افراد در یک حرکت که پیام آن برنامه‌ریزی، انسجام، وحدت، همدلی و همراهی برای توسعه و ... شهر بود همگی با 12 رای کامل برای پست‌‌های مختلف هیئت رئیسه که هر سمت، فقط یک کاندیدا داشت، قدم بعدی برای شروع به کار رسمی این نهاد را برداشتند.

بر این اساس محمدکاظم صادقی به ‌عنوان رئیس شورا، احمد همت‌آبادی به‌ عنوان نائب رئیس، حسن شاملی به‌ عنوان خزانه‌دار، صادق هوشمند به‌ عنوان سخنگو، علی جدی به‌ عنوان منشی و سید ابوالفضل حسینی‌قاضی به‌ عنوان نماینده شورای اسلامی شهر در شورای اسلامی شهرستان انتخاب شدند.

در این جلسه اعلام شد در فرصت‌‌های بعدی انتخابات داخلی شورا برای بقیه اعضا و هیئت رئیسه کمیسیون‌های مختلف شورا برگزار ‌شود.

در این جلسه اسفندیار جلایری معاون استاندار و فرماندار نیشابور از نحوه انتخاب هیئت رئیسه شورای چهارم استقبال کرد و آن را به فال نیک گرفت و اظهار امیدواری کرد که توسعه نیشابور در سایه این همدلی رقم بخورد.

در این جلسه اعلام شد، تمام اعضای هیئت رئیسه به‌مدت یک سال انتخاب می‌شوند.

رئیس نخستین سال دوره چهارم شورا هم گفت: ما عدالت و انصاف را سرلوحه فعالیت شورا قرار می‌دهیم که برای باز کردن همه قفل‌ها کارگشا است.

محمدکاظم صادقی افزود: ما باید با اتخاذ عملکرد صحیح و شفافیت در امور، جواب اعتماد مردم را بدهیم تا شرمنده آن‌ها نشویم.

انتهای پیام/2202/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول