اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران:

انتخابات انرژی جدیدی به نظام سیاسی ایران داد

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران گفت: انتخابات انرژی جدیدی به نظام سیاسی ایران داد.

انتخابات انرژی جدیدی به نظام سیاسی ایران داد

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، سیدعباس حسینی‌نژاد امشب در همایش بخشداران غرب مازندران به میزبانی بخش کجور در منطقه ییلاقی کندلوس، اظهار داشت: دولت در پیشرفت و توسعه کشور نقش بیشتری نسبت به قوای دیگر دارد و چون این ویژگی‌ها وجود دارد بعد از هر انتخابات ریاست جمهوری همه فکر می‌کنند که یک سال جدید و یک فضای جدیدی شروع شده که خود این موضوع یک برکت است.

این مسئول اضافه کرد: برپایی انتخابات با اینکه به نظام سیاسی یک قدرت و انرژی جدید می‌دهد برکات دیگری هم دارد، در کشور شکاف‌های اجتماعی و سیاسی به حداقل ممکن می‌رسد، موتور کشور سوخت جدیدی می‌گیرد، مطالبات مردم از دل‌ها به فضای مدیریت کشور منتقل می‌شود، اولویت‌های حاکمان با فضای جدید تنظیم می‌شود، هدایت کشور روان‌تر، سریع‌تر، کم‌هزینه‌تر و نشاط اجتماعی بیشتر می‌شود.

حسینی‌نژاد یادآور شد: بیان عملکردها و دستاوردها برای مقایسه و استفاده از نقاط ضعف و قوت برای آیندگان خوب است و اشکالی ندارد، اما تحلیل و پردازش ما در ارتباط با دولت باید جامع باشد.

وی ادامه داد: تشریح عملکرد دولت با ادبیات منطبق بر منافع ملی صورت نپذیرفته و بیشتر دستاوردها و عملکرد جریان‌های حاکم بر دولت تشریح شده است و اینجا است که اصحاب رسانه باید برای توسعه و تعمیق نهاد، جایگاه دولت، شناخت ظرفیت‌ها، کاستی‌ها، اختیارات و شرایط کارآمدی دولت تلاش کنند و اعتقاد دارم تاکنون در این زمینه کمتر کار شده است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران اذعان داشت: در استان کارهای فراوانی انجام شده که محصول تلاش همه مدیران شهرستان‌ها است و موفقیت‌های حاصله در استان نتیجه همدلی بخشداران با مدیران است که تقدیر از بخشداران سخت‌کوش دولت که در طول سال با جدیت و صمیمیت خدمات بسیار ارزنده‌ای به مردم ارائه می‌کنند، کار ارزنده‌ای است.

وی متذکر شد: اگر به کارنامه درخشان 34 ساله انقلاب توجه کنیم درمی‌یابیم که خدمات نظام به مردم بی‌نظیر است وبا وجود مشکلاتی که دشمنان از آغاز انقلاب و آغاز استقرار نظام بر ما تحمیل کردند و پیش آوردند نظام لحظه‌ای از ارائه خدمت به مردم دست برنداشته است.

وی در مورد ارزیابی بخشداران تأکید کرد: باید ارزیابی‌های صورت گرفته با ارزیابی مردم منطبق شود؛ آن وقت است که نتیجه‌ای جز رضایت خداوند در پیش ندارد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد. دشمنان هجمه‌های خود را به باور دینی مردم معطوف کرده‌اند و بر این اساس مسئولان در این راه باید تلاش بیشتری کرده و اقدام ارزنده‌ای را انجام دهند.

وی ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی امروز دریافته‌اند که مهم‌ترین عامل پیروزی و استحکام نظام اسلامی و ناکام ماندن توطئه‌های آنان اعتقادات دینی مردم است بنابراین دشمنان با برنامه‌ریزی گسترده به دنبال شبهه‌افکنی در بین نسل جوان هستند که باید در مقابل آنان ایستاد.

انتهای پیام/2296/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول