اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کاراته کردستان:

انتخابات هیئت کاراته آزاد خواهد بود

دبیر هیئت کاراته کردستان گفت: انتخابات این هیئت در آزادی کامل و شفاف برگزار خواهد شد.

انتخابات هیئت کاراته آزاد خواهد بود

ستار شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، در آستانه برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت کاراته کردستان با تأکید بر اینکه مجموعه هیئت تمایل زیادی به برگزاری هیئت داشته است گفت: نخستین شعار ما پایه‌گذاری مجمعی است که در آن علاقه‌مندان، افراد توانا و یاور کاراته حضور یابند.

وی با بیان اینکه در برخی هیئت های ورزشی به گونه‌ای عمل شده تا فراخوان در فضایی برگزار شود که همه نتوانند در انتخابات شرکت کنند گفت: اما خوشبختانه این رویه در خصوص هیئت کاراته اعمال نشده است.

دبیر هیئت کاراته کردستان با بیان اینکه نحوه برگزاری مجمع طبق قانون بوده است اظهار کرد: اگرچه در بخشنامه تصریح شده که مدیرکل ورزش و جوانان اجازه تأثیرگذاری و اعمال نظر در خصوص 9 نفر از اعضای مجمع را دارد اما تیشه‌گران در این زمینه دخالتی نداشته است.

شریعتی با بیان اینکه برخی بندهای دست و پاگیر در قانون برای برگزاری مجمع آزاد وجود دارد اظهار کرد: علت تعویق مجمع انتخاباتی هیئت کاراته برگزاری مسابقت کشوری این رشته ورزشی بود.

وی با بیان اینکه نظر اعضا در خصوص هیئت قبلی مثبت است تصریح کرد: اعضا تمایل دارند روند مثبت سپری شده در این چهار سال ادامه داشته باشد.

دبیر هیئت کاراته کردستان در پایان ابراز امیدواری کرد امروز با انجام انتخاباتی آزاد در مجمع کاراته کردستان زمینه بهره‌مندی این رشته ورزشی از رئیس توانمند فراهم شود.

انتهای پیام/79012/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول