اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشستی غیرعلنی صورت گرفت

انتخاب شهردار بندرعباس پشت درهای بسته/ انتخابات با یک کاندیدا

شورای شهر بندرعباس در نشستی که هیچ اطلاعات رسمی و قابل تاییدی از آن در دست نیست، گویا اقدام به انتخاب شهردار این کلانشهر کرده است.

انتخاب شهردار بندرعباس پشت درهای بسته/ انتخابات با یک کاندیدا

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، شورای این شهر که در نشست هفته گذشته تمامی کاندیداهای شرکت کننده در رای‌گیری را رد و یا به هیچ کدام از آنها رای اعتماد نداد، گویا پیش از ظهر امروز در پشت درهای بسته و در نشستی شبیه نشست‌های غیرعلنی در پروسه‌ای نامعلوم که تاکنون به صورت رسمی از طرف اعضا شورا در مورد آن صحبتی نشده است، اقدام به انتخاب شهردار بندرعباس کرده است.

نتایج حاصل از تلاش خبرنگار فارس مبنی بر این است که اعضا با پذیرفتن تنها یک کاندیدا (طی مصوبه‌ای که از میان سه روش پیشنهادی صورت گرفته است)، وی را به عنوان شهردار انتخاب کرده ‌است.

گویا شورای بندرعباس تنها به عباس امینی‌زاده که در نشست قبل نیز در رقابت با مهدی رضایی سردره نتوانسته بود حد نصاب آرا را کسب کند، به عنوان تنها کاندیدا برای شهردار شدن اجازه شرکت برای کسب سمت شهردار (برگزاری انتخابات با یک کاندیدا نیز در نوع خود قابل تامل است) را داده است.

آنطور که از طرف چند تن از اعضا شورا پس از خارج شدن از نشست مطرح شد، اعضا با 10 رای موافق و دو رای مخالف (یک عضو غایب) عباس امینی‌زاده را به عنوان شهردار بندرعباس انتخاب کرده‌اند.

از نکات قابل تامل در این میان می‌توان به تصویب چهار مصوبه و همچنین برگزاری پروسه انتخاب شهردار در مدت زمانی معادل 20 دقیقه در نشست امروز شورای شهر بندرعباس اشاره کرد، به نحوی که نشست مذکور که راس ساعت 10 برگزار شده بود، حدود ساعت 10:30 دقیقه به پایان رسیده است.

از جزئیات مصوبات مذکور و همچنین چرایی تک کاندیدا بودن سمت شهردار نیز اطلاعاتی رسمی در دست نیست.

خبرنگارانی که نتوانسته بودند در نشست امروز شورا حضور پیدا کنند، اعتراضات و انتقادات تندی را نسبت به این رویه داشتند.

در کارنامه مدیریتی عباس امینی‌زاده، فرمانداری بندرعباس نیز دیده می‌شود.

انتهای پیام/88001/ع40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول