اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اصفهان:

شورای نگهبان برای اجرای مدیریت واحد شهری توجیه شود

شهردار اصفهان گفت: شورای نگهبان باید در راستای اجرایی شدن مدیریت واحد شهری به عنوان یکی از نیاز‌های ضروری جامعه باید توجیه شود و امیدواریم این طرح در آینده‌ای نزدیک اجرایی شود.

شورای نگهبان برای اجرای مدیریت واحد شهری توجیه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد بعد از ظهر امروز در جمع شهرداران کلان‌شهر‌ها با اشاره اینکه شهر‌ها با درد‌ها و مشکلات بسیاری مواجه هستند، اظهار کرد: مطرح کردن تمام این مشکلات و درد‌ها تلنباری از این مباحث را مطرح می‌کند.

وی به ضرورت توجه به اجرایی شدن طرح مدیریت واحد شهری اشاره کرد و ادامه داد: از 10 سال گذشته تاکنون در شهرداری اصفهان فعالیت می‌کنم و اجرایی شدن طرح مدیریت واحد شهری از آرزو‌های 10‌ساله فعالیت خود به عنوان شهردار در شهر اصفهان بوده است.

شهردار اصفهان با اشاره به ضرورت توجه شورای نگهبان به این خواسته شورا‌ها و شهرداری‌ها تصریح کرد: شورای نگهبان باید در راستای اجرایی شدن مدیریت واحد شهری به عنوان یکی از نیاز‌های ضروری جامعه باید توجیه شود و امیدواریم این طرح در آینده‌ای نزدیک اجرایی شود.

وی ترافیک را یکی از مسائل و مباحث موجود در شهر‌ها دانست و ادامه داد: ترافیک یک مثلث سه‌وجهی است و در حال حاضر مدیریت ترافیک به عهده شهرداری و  اعمال مقررات نیز به عهده راهنمایی و رانندگی قرار دارد و آموزش نیز به عنوان مقوله‌ای مهم رها شده است.

سقائیان‌نژاد با بیان اینکه موانع موجود در مسیر اجرایی شدن مدیریت واحد شهری باید برداشته شود، تاکید کرد: در حال حاضر شهرداری‌ها از کد‌های بودجه‌ای ویژه و بالایی برخوردار هستند و استفاده از این ظرفیت‌ها در راستای توسعه شهر‌ها ضرورت دارد.

وی به اهمیت تشکیل فراکسیون مدیریت شهری در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: شهرداری‌ها در گذشته صدایی در مجلس نداشته‌اند، اما با ایجاد این فراکسیون مشکلات شهرداری‌ها در مجلس مورد توجه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/63004/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول