اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت/

انتخابات هیئت کشتی اصفهان به بعد از انتخابات فدراسیون موکول شود

با توجه به بلاتکلیفی فعلی فدراسیون کشتی به نظر می‌رسد موکول کردن انتخابات هیئت کشتی استان اصفهان به پس از مشخص شدن وضعیت رئیس فدراسیون کشتی بهترین تصمیم ممکن در مقطع فعلی باشد.

انتخابات هیئت کشتی اصفهان به بعد از انتخابات فدراسیون موکول شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از پایان دوران ریاست داود شیران در هیئت کشتی استان اصفهان حاشیه‌های زیادی در اطراف این هیئت به وجود آمد و در نهایت نیز رأی به کنار رفتن شیران و سرپرستی علیرضا میر واحدی در این هیئت داده شد.

میرواحدی در شرایط خاصی مسئولیت هیئت را برعهده گرفت و در این مدت چند بار تاریخ‌هایی برای برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان اصفهان اعلام شد که هر بار به دلایلی این مجمع به تاخیر افتاد.

آخرین بار قرار بود هفته گذشته این مجمع برگزار شود که به دلیل اعتراض برخی از کاندیداها نسبت به مدرک تحصیلی سرپرست فعلی که برای ریاست هیئت ثبت نام کره بود، این مجمع لغو شده و به تاریخ دیگری موکول شد.

اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در تلاش است تا برای سرو سامان گرفتن این مجمع هر چه زودتر زمینه برگزاری آن را فراهم کند اما به نظر می‌رسد موکول کردن انتخابات هیئت کشتی استان اصفهان به پس از انتخابات فدراسیون کشتی بهترین تصمیم ممکن باشد.

فدراسیون کشتی حدود دوسالی است که بدون رئیس و با سرپرست اداره می‌شود و طبیعی است که پس از تعیین وضعیت وزیر ورزش و جوانان یکی از فدراسیون‌هایی باشد که برای تعیین رئیس در اولویت است، از این رو در صورتی که یکی دو ماه دیگر سرپرستی میر واحدی تمدید شود و انتخابات به پس از انتخابات فدراسیون موکول شود، اقدام بهتری است.

رئیس هیئت کشتی استان اصفهان باید بیشترین تعاملات ممکن با فدراسیون کشتی را داشته باشد و در صورتی که رئیس هیئت کشتی استان اصفهان قبل از انتخابات فدراسیون برگزار شود، این احتمال وجود دارد که رئیس هیئت اصفهان با سیاست‌های فدراسیون هم راستا نباشد یا اینکه به دلیل امکان تعامل سازنده بین هیئت اصفهان و فدراسیون به وجود نیاید که در این شرایط کشتی اصفهان بیشترین ضربه را می‌خورد.

در طی سال‌های گذشته شاهد بوده‌ایم که هر گاه فدراسیون نشینان رشته‌های مختلف با رئیس هیئت استانی به مشکل برخورده‌اند، حاشیه‌های زیادی برای این هیئت‌ها به وجود آمده و در نهایت نیز تغییرات مدنظر فدراسیون اجرایی شده است از این رو به تصمیم گیرندگان ورزش استان پیشنهاد می‌دهیم برگزاری مجمع را به آینده موکول کنند.

هیئت کشتی استان اصفهان در حال حاضر بیش از یک سال است که رئیس نداشته و با سرپرست اداره می‌شود و تداوم مسئولیت سرپرست مشکل خاصی را برای این هیئت ایجاد نمی‌کند.

انتهای پیام/63006/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول