اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شهر ارمغانخانه تاکید کرد

کم آبی مهم‌ترین مشکل عمده شهر ارمغانخانه

شهردار شهر ارمغانخانه گفت: در حال حاضر کم آبی یکی از مهم‌ترین مشکلات شهر ارمغانخانه به شمار می‌رود.

کم آبی مهم‌ترین مشکل عمده شهر ارمغانخانه

احمد محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مسئولین استان زنجان باید برای به نتیجه رسیدن سد بعثت مساعدت‌های لازم را به شهر ارمغانخانه کنند.

وی با اشاره به اینکه آبی که برای آبیاری فضای سبز از طریق چاه و به صورت ایستگاه پمپاژ تامین می‌شد به دلیل کم آبی و تامین آب شرب در اختیار آب و فاضلاب قرار گرفته است، تصریح کرد: البته آب این چاه برای شرب نیز کافی نبوده و آب مورد استفاده در این شهر جیره‌بندی شده است.

شهردار شهر ارمغانخانه با تاکید بر اینکه برای فضای سبز هزینه کرده بودیم که متاسفانه به دلیل عدم وجود آب، چمن‌ها و درختان کاشته شده خشک شدند، اضافه کرد: در این زمینه مساعدت مسئولین استان زنجان مورد نیاز است.

وی با بیان اینکه احداث سد بعثت هم به اقتصاد و خدمات شهری شهر ارمغانخانه کمک می‌کند و هم در تامین آب این شهر موثر است، خاطرنشان کرد: آب، موتور محرکه شهر ارمغانخانه است.

محمدی با اشاره به اینکه شهرداری شهر ارمغانخانه تلاش‌های زیادی را در زمینه فضای سبز و زیباسازی آن کرده است، ادامه داد: تلاش و توجه سایر دستگاه‌ها نیز نیاز است.

وی با بیان اینکه مسئولان باید گام نخست را در رفع مشکلات مردم شهر ارمغانخانه بردارند، اذعان داشت: در غیر این صورت مردم نمی‌توانند به تنهایی در رفع این مشکلات نقش مهمی را ایفا کنند.

شهردار شهر ارمغانخانه با اشاره به اینکه اقدامات خوبی با وجود مشکلات فراوان در شهر ارمغانخانه صورت گرفته است، افزود: با این وجود مسئولان باید از مردم این شهر حمایت کنند.

وی با بیان اینکه امیدواریم منابع مالی خوبی در اختیار شهرداری ارمغانخانه قرار گیرد، تصریح کرد: برنامه‌های مختلفی برای اجرا در این شهر وجود دارد.

محمدی با اشاره به احداث ورودی شهر ارمغانخانه و با تاکید بر اینکه این پروژه با وجود پایین بودن اعتبارات کار بسیار بزرگی محسوب می‌شود، افزود: این پروژه برای یک شهرداری نوپا و جدیدالتاسیس کار مشکلی بود.

وی یادآور شد: در حال حاضر همه خیابان‌های شهر ارمغانخانه آسفالت و جدول‌گذاری شده است.

انتهای پیام/73006/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول