اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خبر داد

درخشش تیم شهرداری در مسابقات والیبال کارگران قزوین

مدیر ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از درخشش تیم 12 نفره شهرداری قزوین در مسابقات والیبال دسته دوم کارگران این استان خبر داد.

درخشش تیم شهرداری در مسابقات والیبال کارگران قزوین

سیدعلی فخار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: تیم شهرداری مرکز استان توانست در روز نخست بازی‌ها با نتیجه دو بر صفر از سد تیم گلوکوزان بگذرد، همچنین با نتیجه سه بر دو تیم هفت الماس را شکست داد.

وی یادآور شد: تیم‌هایی که در مرحله نخست این مسابقات دوره‌ای در مقابل حریفان خود به برتری رسیدند و مقام‌های اول تا دوم را به دست آوردند به فینال راه پیدا کردند.

مدیر ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین اضافه کرد: مسابقات والیبال دسته دوم کارگران استان که از 23 شهریور ماه با شرکت پنج تیم در مجموعه ورزشی کارگران البرز آغاز به کار کرده است سوم مهر ماه با برگزاری آیین اختتامیه و مرحله پایانی مسابقات به کار خود پایان می‌دهد.

فخار یادآور شد: در این رقابت‌ها 60 ورزشکار در قالب تیم‌های شهرداری قزوین، شهرداری محمدیه، گلوکوزان، هفت الماس و کاشی الوند حضور دارند.

انتهای پیام/2667/ز10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول