اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی و گردشگری شهرداری مشهد خبر داد

اسکان 21 هزار زائر در مراکز اسکان شهرداری در شب میلاد امام رضا(ع)

معاون فرهنگی و گردشگری شهرداری مشهد گفت: به طور مجموع در شب گذشته 21 هزار و 800 نفر در مراکز اسکان شهرداری مشهد ساکن بوده‌اند.

اسکان 21 هزار زائر در مراکز اسکان شهرداری در شب میلاد امام رضا(ع)

احسان ثانوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: شب گذشته تمام مراکز اسکان شهرداری بیش از ظرفیت خود زائر پذیرش کرده‌اند به طوری که در کمپ وحدت که هزار و 200 نفر ظرفیت دارد بیش از هزار و 800 نفر را در خود جای داده است.

وی تصریح کرد: همچنین 200 نفر در سالن ورزشی بهشت، 680 نفر در بوستان پردیس، 184 نفر در ایستگاه استقبال از زائر ورودی قوچان و تعدادی هم در سالن ورزشی بسیج ساکن بوده‌اند.

معاون فرهنگی و گردشگری شهرداری مشهد ادامه داد: به طور مجموع در شب گذشته 21 هزار و 800 نفر در مراکز اسکان شهرداری مشهد ساکن بوده‌اند.

ثانوی با بیان اینکه احتمال می‌رود امشب تعداد بیشتری زائر وارد مشهد شوند، خاطرنشان کرد: برای اسکان این زائران مجموعه ورزشی سرافرازان و مجتمع ورزشی صادقیه را در نظر گرفته‌ایم و به هیچ عنوان برای اسکان زائران در روز ولادت حضرت رضا (ع) و روزهای پایانی شهریور ماه مشکلی وجود ندارد.

وی ادامه داد: در این راستا از شهروندان تقاضا می‌شود که در صورت مشاهده زائران سرگردان و یا اطراف در معابر شهری آنها را به اقامتگاه‌های یاد شده راهنمایی کنند.

انتهای پیام/2202/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول