اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز خبر داد

اجرای برنامه پنج ساله سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز

مدیرعامل سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز گفت: با همکاری اساتید حوزه و دانشگاه و همچنین نخبگان فرهنگی برنامه پنج‌ساله سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز عملیاتی می‌شود.

اجرای برنامه پنج ساله سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز حجت‌الاسلام علی سقاچی اظهار داشت: جلسه‌های مقدماتی عملیاتی این برنامه پنج‌ساله در قالب اتاق فکر و یک شورای برنامه‌ریزی کارشناسی برگزار شده است.

وی ادامه داد: مهم‌ترین محورهایی که در برنامه پنج‌ساله سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز مورد توجه قرار می‌گیرد حفظ و ارتقای شاخص‌های فرهنگی در راستای شیراز به عنوان حرم سوم اهل بیت (ع) است.

این مسئول بیان داشت: در این برنامه توجه به سبک زندگی اسلامی و ارتقای فرهنگ شهروندی نیز با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در اولویت است.

سقاچی گفت: به دنبال این هستیم طوری برنامه پنج‌ساله سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری این شهر را عملیاتی کنیم که در آن به مسائل شهروندی از جوانان تا سالخوردگان توجه شود.

مشاور شهردار شیراز تصریح کرد: برگزاری پرشور و فراگیر مناسبت‌های ملی و مذهبی در ایام میلاد ائمه و سوگواری آنان نیز از محورهایی بوده که در این برنامه پیش‌بینی شده است.

وی افزود: معتقدیم با توجه به جایگاه باسابقه شیراز در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی باید طوری برنامه‌های فرهنگی در این شهر برگزار شود که شان و جایگاه این شهر و مردمانش حفظ شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز گفت: برای عملیاتی کردن برنامه‌های پنج‌ساله این سازمان آماده پذیرش هر نوع پیشنهاد و برنامه توسط سازمان‌ها و نهادهای مختلف فرهنگی هستیم.

انتهای پیام/ 2448/ل/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول