اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال گلستان:

تیم والیبال جواهری می‎تواند در لیگ برتر به نتایج قابل قبول دست پیدا کند

رئیس هیئت والیبال استان گلستان گفت: تیم والیبال جواهری گنبدکاووس می‎تواند در لیگ برتر به نتایج قابل قبول دست پیدا کند.

تیم والیبال جواهری می‎تواند در لیگ برتر به نتایج قابل قبول دست پیدا کند

علیرضا نورانی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان در خصوص وضعیت تیم والیبال جواهری گنبدکاووس در لیگ برتر 1392 اظهار داشت: همان طور که علاقمند رشته والیبال در استان خبر دارند بر اساس پیگیری‎های مجدانه استان و مدیریت باشگاه جواهری بار دیگر شاهد حضور پایتخت والیبال ایران در لیگ برتر خواهیم بود.

هیئت والیبال استان از طریق کمیته فنی تلاش کرد سطح فنی تیم را افزایش دهد

وی تصریح کرد: سعی ما بر این بوده که هیئت استان نقش پر رنگ‎تری را نسبت به سنوات گذشته در خصوص نحوه تشکیل تیم ارائه کند برای همین از همان روزهای ابتدایی حضور دوباره این تیم در لیگ برتر با تشکیل جلسه‎ای با مدیریت باشگاه موارد مهم را از طریق اعضای کمیته فنی استان به صورت مشاوره‎ای در اختیارشان قرار دادیم که البته تا این لحظه به برخی از آنها عمل شده و به برخی دیگر عمل نشده است که امید می‎رود با زمان باقی مانده  تا شروع مسابقات که اول آبان است سایر موارد به مرحله اجرا در بیاید.

استفاده از بازیکنان بومی و باتجربه خواسته مهم هیئت والیبال از مدیریت باشگاه

رئس هیئت والیبال استان گلستان نگرش استفاده از بازیکنان بومی و استفاده از بازیکنان باتجربه که متناسب با محدودیت‎های بودجه‎ای باشگاه است را از موارد مهم برشمرد و تاکید بر بدنسازی و آماده‎سازی علمی تیم را از خواسته‎های اصلی هیئت استان نام برد.

نورانی ادامه داد: در این خصوص به معرفی این تیم به دانشگاه آزاد علی‎آبادکتول از طریق اداره کل ورزش و جوانان استان برای سنجش آمادگی جسمانی بازیکنان با استفاده از تجهیزات تخصصی و حرفه‎ای در دو مرحله شهریور و مهر به عنوان اقدام اجرایی اشاره کرد.

بازیکنانی چون زارع و سلیمانی می‎توانند به انسجام تیم کمک کنند

وی افزود: باشگاه جواهری با قریب به اتفاق بازیکنان بومی مذاکره داشته لیکن برخی از این بازیکنان با وجود توافقات اولیه با باشگاه با مبلغ قرارداد بیشتر به سایر تیم‎ها پیوستند ولی تا این لحظه حضور بازیکنانی همچون ناظری، سخاوی، چوگان، پورقاز، دوجی، عیدی در این تیم قعطی شده است که در کنار بازیکنانی چون زارع و سلیمانی می‎توانند تیمی منسجم را تشکیل دهند.

رئیس هیئت والیبال استان گلستان در پاسخ به این سوال که فکر می کنید این تیم در چه پستی نیاز به جذب بازیکن جدید دارد، پاسخ داد: با توجه به عدم توافق مالی با بازیکنانی همچون «ادریس دانشفر» و «میکائیل تاجر» به نظر می‎آید جذب بازیکن خارجی خوب در پست بلند زن که بتواند همچون «برونوفورتادو» برزیلی در سال قبل بازی‎های قابل قبول از خود نمایش دهد می‎تواند از اولویت‎های جذب بازیکن جدید باشد که در صورت موفقیت در جذب چنین بازیکنی به تماشاگران گنبدی نوید ارائه بازی‎های زیبا را خواهم داد.

جذب 4 بازیکن از تیم امید استان حاکی از پشتوانه‎سازی بازیکن در استان دارد

نورانی اضافه کرد: جذب چهار بازیکن از تیم امید استان در این تیم به نام‎های دوجی  قریشی، زیتونلی و آلق حکایت از پشتوانه‎سازی مناسب بازیکن در استان دارد که امیدواریم در سال‎های آتی این موضوع شتاب بیشتری به خود بگیرد.

وی تاکید کرد: امیدوارم کادر فنی این تیم با به کارگیری نظرات مشورتی کمیته فنی باشگاه گام‎های موثر و مثمر ثمری را در راستای آماده‎سازی و ترسیم امور تاکتیکی بردارند و با احترام به نظرات پیشکسوتان و دلسوزان شرایط هم‎افزایی اجتماعی را برای این نماینده شایسته گلستان در نزد تماشاگران عزیز گنبدی فراهم سازند.

انتهای پیام/2307/30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول