اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال یزد:

سهمیه یزد در لیگ برتر والیبال کشور را حفظ می‌کنیم

رئیس هیئت والیبال استان یزد با اشاره به رایزنی‌های متعدد برای تیمداری در لیگ امسال گفت: به هر شکلی که باشد سهمیه استان یزد در لیگ برتر والیبال کشور را حفظ می‌کنیم.

سهمیه یزد در لیگ برتر والیبال کشور را حفظ می‌کنیم

عباسعلی رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد با اشاره به وضعیت فعلی استان یزد در عرصه ورزش به ویژه والیبال اظهار داشت: استان یزد در گذشته نه چندان دور برای تیمداری در لیگ ‌برتر مشکل داشت که با ورود مجموعه پیشگامان کویر یزد به این عرصه این مشکل برطرف شد.

وی ادامه داد: از زمانی که مجموعه پیشگامان عهده‌دار این مسئولیت شد توانستیم با تشکیل باشگاه در این عرصه گام مثبتی برداریم.

رئیس هیئت والیبال یزد با اشاره به مشکلات فعلی تیمداری در لیگ‌ برتر والیبال امسال گفت: اخیرا مدیریت باشگاه پیشگامان کویر و هیئت مدیریتی شرکت پیشگامان به این نتیجه رسیدند با توجه به مشکلاتی که در این عرصه وجود دارد تیم‌داری را کنار بگذارند و به زیرساخت‌های این ورزش توجه کنند.

وی عنوان کرد: نظر باشگاه پیشگامان بر این است تا در زمینه‌های ورزش پایه و امورات زیرساختی باشگاه‌داری کارشود از این‌رو توجیهی که برای این موضوع داشت این امر پذیرفته شد.

رضایی با بیان اینکه شرکت پیشگامان کویر یزد اعلام کرده شرایط شرکت در لیگ ‌برتر امسال را ندارد ادامه داد: در مجموعه ورزش استان دغدغه این را داشتیم که راهکاری برای تیمداری در این عرصه بیندیشیم که بر این اساس رایزنی‌هایی با فدراسیون انجام شده تا سهمیه خود را در لیگ حفظ کنیم.

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی به این جمع‌بندی رسیدیم تا فدراسیون فرصتی را برای حفظ سهمیه استان در لیگ ‌برتر والیبال کشور بدهد و بتوانیم سهمیه خود را در سال جاری حفظ کنیم.

رئیس هیئت والیبال یزد با بیان اینکه سعی داریم در لیگ امسال تیمداری کنیم عنوان کرد: با شرکت‌های بزرگی که در استان فعالیت دارند رایزنی‌هایی شده است ضمن اینکه ثبت‌نام اولیه برای شرکت در لیگ هم انجام داده‌ایم.

وی با اشاره به شرایط دشوار تیمداری در لیگ ‌برتر و تامین هزینه‌های تیم در لیگ گفت: شرایط تیمداری با توجه به هزینه‌هایی که تیم لیگ‌ برتری دارد دشوار است اما امیدواریم تا پایان فرصت تعیین شده بتوانیم برای استان در لیگ ‌برتر تیم‌داری کنیم.

رضایی مهلت تعیین شده را هفته جاری برشمرد و عنوان گرد: چنانچه برای اسپانسر به نتیجه نرسیم قطعا سهمیه استان را حفظ خواهیم کرد.

وی بیان داشت: هدف باشگاه پیشگامان کویر یزد داشتن تیم بومی و بازیکنان بومی در عرصه والیبال است ضمن اینکه در سوی دیگر داشتن لیگ برتر محاسنی دارد که استان باید سهمیه خود را داشته باشد.

رئیس هیئت والیبال یزد اضافه کرد: روی تیمداری در عرصه والیبال در استان به صورت مستمر و با برنامه اقدام شده و سراغ مجموعه‌ها و شرکت‌های بزرگی در استان رفته‌ایم و در نهایت در این عرصه امید به تیم‌داری داریم.

وی از جمله اقدامات را برگزاری کلاس مربیگری برشمرد و گفت: از استان های همجوار نیز برای شرکت در این کلاس‌ها استقبال شده، همچنین مدارس والیبال با هدف رشد و پرورش استعدادها و بازیکنان بومی در حال فعالیت است.

انتهای پیام/90004/ح40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول