اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال آمل خبر داد

آغاز مسابقات کانون‌های والیبال رده پایه در آمل

رئیس هیئت والیبال آمل از آغاز مسابقات بین کانون‌های والیبال این شهرستان از عصر دوشنبه خبر داد.

آغاز مسابقات کانون‌های والیبال رده پایه در آمل

حسن کوچک‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: برگزاری مسابقات بین کانون‌های والیبال این شهرستان یکی از اقدامات جدید در رده پایه بوده است.

وی افزود: توجه به استعدادهای والیبالی، کشف این استعدادها، پرورش و تربیت نونهالان و نوجوانان والیبال برای تحویل به آینده ورزش کشور، تبلیغ ورزش والیبال و اقدامات انجام شده در آن و آگاهی خانواده‌ها از اهمیت ورزش در بین علاقه‌مندان رده‌های پایه و توجه آنها از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقات است.

وی با بیان اینکه نام‌نویسی از کانون‌های علاقه‌مند برای شرکت در رقابت‌های کانون‌های والیبال این شهرستان تا 20 شهریورماه امسال ادامه داد، گفت: 16 تیم برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کردند.

کوچک‌زاده با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات از عصر دوشنبه کار خود را آغاز کرد، ادامه داد: مسابقات در سالن سرپوشیده شهید حسن‌نژاد برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از نزدیک بازی‌ها را دنبال کنند.

رئیس هیئت والیبال آمل با بیان اینکه 25 کانون آموزش والیبال کار تربیت و آموزش والیبالیست‌ها در رده سنی پایه را در این شهرستان برعهده دارند، گفت: آمل از شهرهای والیبالی کشور است که در هر دوره از اردوهای رده مختلف تیم ملی نماینده دارد.

انتهای پیام/86012/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول