اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حسینی نژاد خبر داد

موفقیت مربیان قمی در کسب مدرک مربیگری والیبال

دبیر هیئت والیبال استان قم از برگزاری دوره مربیگری این رشته ورزشی با حضور مربیان جوان و آینده‌دار والیبال قم خبر داد.

موفقیت مربیان قمی در کسب مدرک مربیگری والیبال

سیدجواد حسینی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: در حالیکه هیئت تلاش می‌کند تیم‌های قوی در رده‌های سنی مختلف هر دو بخش دختران و پسران و همچنین آقایان و بانوان به مسابقات قهرمانی کشور و لیگ‌های این رشته اعزام کند، به موضوع آموزش نیز توجه ویژه‌ای دارد.

وی با اشاره به تحولات رخ داده در والیبال قم، ادامه داد: والیبال قم برای حرکت در مسیر پیشرفت نیاز به برخورداری از دانش روز والیبال دنیا در عرصه‌های مختلف اعم از مربیگری و داوری دارد و به همین منظور برگزاری دوره‌های آموزشی را به صورت جدی در دستور کار قرار داده‌ایم.

دبیر هیئت والیبال استان قم با بیان اینکه قم استعدادهای بسیار خوبی در والیبال دارد و به زودی می‌تواند یکی از استان‌های موفق کشور در این رشته شود، افزود: این دوره آموزشی درجه سه مربیگری با حضور 25 نفر از مربیان والیبال استان قم برگزار شد.

وی یاد آور شد: مدرس این دوره راحله آراء مدرس بین‌المللی فدراسیون والیبال کشورمان بود که شرکت‌کنندگان در این دوره زیر نظر این مدرس با تجربه، آموزش‌های لازم در خصوص جدیدترین دانش مربیگری والیبال را فرا گرفتند.

حسینی‌نژاد خاطرنشان کرد: هیئت والیبال در راستای برگزاری دوره‌های آموزشی این دوره درجه سه مربیگری والیبال را برگزار ‌کرد در حالیکه این دوره با حضور مربیان والیبال قم و شهرها و بخش‌های تابعه در سالن ورزشی شهید طاهریان قم برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه والیبال قم در صورت افزایش سطح دانش مربیان پیشرفت خواهد کرد، تصریح کرد: از تمام‌ مربیانی که علاقمند به شرکت در این دوره مربیگری هستند، دعوت شده بود که با حضور در دفتر هیئت والیبال نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

دبیر هیئت والیبال استان قم اذعان کرد: تلاشی بسیار جدی را برای توسعه والیبال استان آغاز کرده‌ایم، ولی والیبال استان برای پیشرفت نیازمند توسعه برنامه‌های آموزشی است تا بتواند از توانمندی مربیان با دانش بومی خود به خوبی استفاده کند.

وی عنوان داشت: هیئت والیبال واقع در مجموعه ورزشی شهید حیدریان جنب دفتر هیئت فوتبال واقع شده است و اخیرا سالن ورزشی شهید طاهریان برای برنامه‌های والیبال و حمایت از این رشته توسط اداره کل ورزش و جوانان در اختیار والیبال قرار گرفته است.

حسینی‌‌نژاد در پایان با بیان اینکه مربیان شرکت‌کننده مدرک لازم را دریافت خواهند کرد، اظهار داشت: افراد شرکت کننده در این دوره در صورت موفقیت در آزمون‌های تئوری و عملی موفق به کسب مدرک مربیگری درجه دو رشته ورزشی والیبال خواهند شد.

انتهای پیام/78002/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول