اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال استان مرکزی خبر داد

دعوت والیبالیست استان مرکزی به اردوی تیم ملی زیر 23 سال

رئیس هیئت والیبال استان مرکزی از دعوت ورزشکار این استان به اردوی آماده‌سازی تیم ملی زیر 23 سال خبر داد.

دعوت والیبالیست استان مرکزی به اردوی تیم ملی زیر 23 سال

محمدرضا سمیعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: فدراسیون والیبال اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی مردان زیر 23 سال را اعلام کرده است که در بین اسامی نفرات دعوت شده نام جواد حسین‌آبادی ورزشکار بااخلاق استان نیز به چشم می‌خورد.

وی تصریح کرد: دعوت شدگان به اردوی تیم ملی قرار است خود را برای حضور در نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 23 سال جهان آماده کنند.

رئیس هیئت والیبال استان مرکزی با اشاره به نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 23 سال جهان که از 11 مهرماه با حضور 12 کشور برتر جهان در برزیل برگزار می‌شود، ادامه داد: قرار است تیم ملی ایران در این رقابت‌ها به مصاف تیم‌هایی از روسیه، صربستان، ونزوئلا، مکزیک و استرالیا برود.

سمیعی ادامه داد: حسین‌آبادی کاپیتان تیم ملی در مسابقات جوانان قهرمانی جهان بود که با درخشش در این رقابت‌ها به عنوان امتیازآورترین بازیکن شناخته شد.

وی در ادامه از برگزاری مسابقات قهرمانی والیبال بانوان مناطق نفتی کشور خبر داد و گفت: این مسابقات از فردا با حضور هفت تیم مناطق نفتی در شهر مهاجران برگزار می‌شود.

رئیس هیئت والیبال استان مرکزی با اشاره به برگزاری جشنواره مینی‌والیبال نونهالان گفت: این جشنواره برای نخستین بار با هدف استعدادیابی در شهر فراهان برگزار شد و تلاش داریم آن را هر سه هفته یک بار در یکی از شهرهای استان برگزار کنیم.

انتهای پیام/87001/ز20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول