اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال گلستان خبر داد

گلستان مهد والیبال ساحلی کشور / نمره 16 به هیئت والیبال گلستان

رئیس هیئت والیبال استان گلستان گفت: گلستان مهد والیبال ساحلی کشور و قهرمان بلامنازع این رشته ورزشی در رده‎های مختلف است.

گلستان مهد والیبال ساحلی کشور / نمره 16 به هیئت والیبال گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا نورانی صبح امروز در جمع اعضای کمیته فنی هیئت والیبال استان گلستان اظهار داشت: در شرایط کنونی والیبال استان در یکی از بهترین شرایط سال‎های اخیر خود است و برنامه‎هایی که از سه سال پیش آغاز شده بودند در حال نتیجه دادن هستند و موفقیت‎های تیم‎های پایه استان در والیبال سالنی و ساحلی در رده پسران و دختران و حضور و قریب به اتفاق تیم‎های پایه استان در مسابقات کشوری دلیلی بر این مدعا است.

با وجود مشکلات بودجه‎ای والیبال گلستان حضوری موفق در رقابت‎های کشوری داشته باشد

وی تصریح کرد: این مهم در حالی به دست آمده که بسیاری از استان‎های مطرح با مشکلات بودجه‎ای دست و پنجه نرم می‎کنند لیکن هیئت استان توانسته با همکاری‎های صورت گرفته از سوی اداره کل، کمیته فنی و هیئت‎های شهرستانی حضوری موفق در رقابت‎های کشوری داشته باشد.

رئیس هیئت والیبال استان گلستان افزود: از امروز مسابقات قهرمانی نوجوانان پسر کشور در میاندوآب آذربایجان‎غربی شروع می‎شود که تیم گلستان با صعود موفقیت‎آمیز خود از مرحله اول مسابقات آماده نبرد با تیم‎های مطرحی همچون آذربایجان‎شرقی، توابع تهران، فارس و کرمان در گروه اول این مسابقات است.

نورانی ادامه داد: امید می‎رود با توجه به زحمات پنج ماهه کادر فنی این تیم و پشت سر گذاشتن 24 مرحله اردو آماده‎سازی در طی دو ماه اخیر پس از مسابقات قهرمانی به نتایج قابل قبول و درخور نام گلستان دست پیدا کند.

گلستان قهرمان بلامنازع والیبال ساحلی کشور در رده‎های مختلف است

وی در خصوص وضعیت والیبال ساحلی استان اذعان داشت: استان گلستان مهد والیبال ساحلی کشور و قهرمان بلامنازع این رشته ورزشی در رده‎های مختلف است که این مهم نیز در سایه زحمات اعضای کمیته ساحلی استان حاصل شده است.

رئیس هیئت والیبال استان گلستان افزود: استعداد نوجوانان گلستانی در رشته والیبال ساحلی از گلستان چشمه‎ای جوشان در والیبال ساحلی کشور و آسیا ساخته است.

حضور مهسا صابری در ترکیب ثابت تیم ملی حاکی از فعال شدن والیبال بانوان دارد

نورانی اضافه کرد: فعال شدن والیبال بانوان در طی سه سال اخیر نیز از دستاوردهای هیئت استان است که با حضور سرکار خانم مهسا صابری در ترکیب ثابت تیم ملی و دعوت از دیگر نوجوانان عزیز به اردوی تیم‎های ملی نشاط خاصی در این رشته ورزشی ایجاد شده است که زحمات همه دلسوزان بالاخص سرکار ملیحه جهانبخش نایب رئیس هیئت والیبال استان و همکارانشان در این موفقیت‎ها بر کسی پوشیده نیست.

نمره 16 به هیئت والیبال گلستان

وی در پاسخ به سوال از اعضای کمیته فنی که آیا از عملکرد 36 ماهه خود راضی هستید، پاسخ داد: این سوال را بهتر است اداره کل ورزش و جوانان به عنوان متولی ورزش استان و همچنین پیشکسوتان و زحمتکشان والیبال استان و کارشناسان فدراسیون والیبال پاسخ دهند ولی در یک جمله نمره عملکردی هیئت استان را در این 36 ماهه 16 از 20 می‎دانم که در صورت وجود منابع مالی بیشتر قابلیت ارتقا تا 19 را نیز داشت.

رئیس هیئت والیبال استان گلستان با اشاره به عملکرد مدارس و کانون‎های والیبال خاطرنشان کرد: در طی این چند سال اخیر کانون‎های والیبال نقش اساسی در بازیکن‎سازی ایفا کرده‎اند که جا دارد از زحمات تمام دلسوزان که در این زمینه خدمت‎رسانی می‎کنند، تشکر کنم.

ارتقاء سطح امور آموزشی و مدیریتی مدارس والیبال در دستور کار هیئت است

نورانی افزود: از سال گذشته به پیشنهاد اینجانب در کمیته فنی استان موضوع ارتقاء سطح امور آموزشی و مدیریتی مدارس والیبال مطرح شد که در سال گذشته برای اجرا به هیئت‎های شهرستانی ابلاغ شد که برای اعمال دقیق آن در ماه گذشته مراتب نیز به ادارات ورزش و جوانان شهرستان‎های سطح استان اعلام شد.

هرگونه فعالیت خارج از اساسنامه مدارس والیبال مورد تایید نیست

وی گفت: فعالیت تمام مدارس والیبال در سطح استان از تاریخ 15 شهریور ماه سال‎جاری منوط به اخذ مجوز بر اساس اساسنامه تدوینی مصوب هیئت استان است و هرگونه فعالیت خارج از اساسنامه اینگونه مدارس مورد تایید نبوده و تبعات ناشی از عدم اجرای آن به عهده رئیس هیئت شهرستان و مدیران اینگونه کلاس‎ها خواهد بود و از خانواده‎ها نیز خواهان اعمال دقت عمل بیشتر در خصوص حضور فرزندان خود در مدارس والیبال مجوز‎دار می‎باشم.

رئیس هیئت والیبال استان گلستان تعریف هیئت امناء برای مدارس والیبال و تعریف شرح وظایف ایشان و مدیریت اجرایی و تاکید بر فعالیت مدارس در بخش‎های پسران و دختران را از اصول اساسنامه تدوینی هیئت والیبال استان برشمرد.

انتهای پیام/2307/ی40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول