اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال‌ تحصیلی جدید صورت می‌گیرد

اعزام 120 نفر از ائمه جماعات به مدارس جیرفت جهت اقامه نماز جماعت

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: در سال تحصیلی جدید 120 نفر از ائمه جماعات برای اقامه نماز جماعت به مدارس جیرفت اعزام می‌شوند.

اعزام 120 نفر از ائمه جماعات به مدارس جیرفت جهت اقامه نماز جماعت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‎الاسلام علی‌اکبر علیدادی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش جیرفت با گرامیداشت ولادت امام رضا (ع) اظهار داشت: امشب مراسم جشنی با حضور مردم ولایت‌مدار و مؤمن دارالولایه در اداره آموزش و پرورش شهر جیرفت برگزار می‌شود.

وی افزود: مقرر شده است که در تمام مدرسه‌های سطح شهرستان زنگ نماز در وقت شرعی خود به صدا درآید و به مدت 20 دقیقه اقامه شود، البته این امر در سال‎های گذشته نیز انجام می‎شد، اما در سال تحصیلی جدید با جدیت بیشتری دنبال می‌شود که به همین منظور در سال تحصیلی جدید 120 نفر از ائمه جماعات به مدارس جیرفت اعزام می‌شوند.

وی در زمینه عملکرد حوزه تربیتی اداره آموزش و پرورش ابراز داشت: برای ارزیابی عملکرد این حوزه بازدیدهای استانی و افتخارات شهرستان سنجیده شد که جیرفت در هر دو مورد بسیار خوب عمل کرد و توانست، رتبه نخست استان را کسب کند.

علیدادی با اشاره به افتخاراتی که توسط دانش‌آموزان شهرستان جیرفت کسب شده است، عنوان کرد: 40 نفر از دانش‌آموزان، رتبه‌های اول تا سوم استانی، 17 نفر رتبه اول و 6 نفر رتبه اول تا پنجم کشوری را به دست آوردند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: این موفقیت مرهون لطف خداوند و همکاری مجموعه آموزش و پرورش است که امیدواریم در سال تحصیلی جدید نیز ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در تابستان سال جاری به حدود یک‌هزار نفر از دانش‌آموزان خدمات‌رسانی شده است، گفت: در کانون‌های آموزش و پرورش حدود 800 نفر دانش‌آموز در تمام رشته‌ها و در دارالقرآن نیز حدود 200 نفر دانش‌آموز در برنامه‌های اوقات فراغت شرکت کردند.

انتهای پیام/80001/ط20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول