اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری گرگان خبر داد

اجرای خط‌کشی و نصب تابلوهای گذرگاه عابر پیاده در مسیر مدارس گرگان

رئیس اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری گرگان گفت: خط‌کشی عابر پیاده و نصب تابلو گذرگاه عابر پیاده در مسیر خیابان‌های مدارس گرگان به منظور ایمن‌سازی تردد دانش‌آموزان آغاز شد.

اجرای خط‌کشی و نصب تابلوهای گذرگاه عابر پیاده در مسیر مدارس گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مهدی بکائیان بعدازظهر امروز در جمع کارشناسان شهرداری گرگان اظهار داشت: خط‌کشی عابر پیاده و نصب تابلو گذرگاه عابر پیاده بر اساس لیست اعلام شده آموزش و پرورش شهرستان گرگان در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان توسط پیمانکاران به اجرا گذاشته می‌شود.

وی تصریح کرد: اولویت اجرای خط‌کشی‌ها و گذرگاه عابر پیاده با مدارسی است که در مجاورت با خیابان‌های اصلی شهر واقع شده است.

با رانندگان متخلف از طریق دوربین‌های نامحسوس برخورد قانونی می‎شود

رئیس اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: در نخستین روز بازگشایی مدارس، اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری گرگان با همکاری پلیس راهور مرکز استان تمام حرکات رانندگان را به منظور پیشگیری از تصادفات احتمالی کنترل خواهد کرد و با رانندگان متخلف از طریق دوربین‌های نامحسوس برخورد قانونی خواهند داشت.

بکائیان اضافه کرد: با توجه به اینکه برخی از دانش‎آموزان به ویژه در مقطع ابتدایی نیاز به همراهی بیشتر در رفت و آمد به مدرسه هستند همکاران این اداره به دانش‌آموزان در خیابان‌های اصلی منتهی به محل مدرسه کمک خواهند کرد.

آموزش برنامه مدیریت ترافیک شهری جهت پیشگیری از جرائم

رئیس اداره حمل ونقل و ترافیک شهرداری گرگان گفت: شناسایی مهمترین تخلفات رانندگی به منظور پیشگیری از جرائم در دستور کار مدیریت حمل  و نقل و ترافیک شهرداری گرگان قرار گرفت.

بکائیان آموزش فرهنگ ترافیک را ضرورتی اجتناب‌ناپذیر اعلام کرد و گفت: به منظور ایمنی و سلامت شهروندان بیش از این نباید برنامه‌های آموزشی را به تاخیر بیندازیم.

هر 20 دقیقه جان یک انسان در اثر سوانح رانندگی گرفته می‌شود

بکائیان افزود: پارک ترافیک یکی از مراکز با اهمیت برای آموزش فرهنگ ترافیک به کودکان در راستای بهبود عبور و مرور شهری است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر روزانه 72 نفر در کشور در اثر تصادفات رانندگی جان خود را از دست می‎دهند و هر 20 دقیقه جان یک انسان در اثر سوانح رانندگی گرفته می‌شود.

انتهای پیام/2307/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول