اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش قرچک:

مدارک صادره توسط مدارس خودگردان، فاقد اعتبار است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: مدارک صادره توسط مدارس خودگردان، فاقد اعتبار است.

مدارک صادره توسط مدارس خودگردان، فاقد اعتبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، هوشنگ کولیوند صبح امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه ادامه تحصیل در مدارس خودگردان اتباع خارجی قانونی نیست، اظهار داشت: مدارس خودگردان بر اساس مصوبه وزارت کشور قانونی نیستند و درس خواندن در این مدارس نیز مورد تایید ما نخواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: دانش‌‏آموزان غیرمجاز افغانی، امکان تحصیل در مدارس ایران را ندارند؛ اما تسهیلاتی در جهت ادامه تحصیل فرزندان اتباع مجاز آنها فراهم شده است.

وی ادامه داد: متاسفانه در بعضی از مناطق، عده‌ای اقدام به تاسیس این مراکز می‌کنند که ما به همشهریان عزیز و دانش‌آموزان گرامی اعلام می‌کنیم ادامه تحصیل در این مدارس غیرقانونی است و مدارک صادره نیز فاقد اعتبار و ارزش است.

کولیوند خاطرنشان کرد: فعالیت این‌گونه مدارس منسوخ شده و با توجه به عنایت  ویژه دولت، فرزندان اتباع مجاز افغان مانند دانش‌آموزان ایرانی از امکانات تحصیل برابر برخوردار شده‌اند، بنابراین نیازی به استفاده از مکان‌های نامناسب و غیراستاندارد و غیرقانونی نیست.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در پایان تصریح کرد: مدارس خودگردان عمدتاً توسط افراد سودجو و در فضاهایی نامناسب شکل می‌‏گیرد که به هیچ وجه مورد تایید و پذیرش نیست و در صورتی که مدرسه خودگردانی وجود داشته باشد؛ ماموران نیروی انتظامی نسبت به تعطیلی آن اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام/2462/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول