اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون:

بیش از 77 درصد مدارس بردخون در نوبت صبح اداره می‌شوند

رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون گفت: همه مدارس بردخون دارای امکانات هوشمند هستند و بیش از 77 درصد مدارس درنوبت صبح اداره می‌شوند.

بیش از 77 درصد مدارس بردخون در نوبت صبح اداره می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، بهرام حسینی پناه صبح امروز در نشست مسئولان فرهنگی بردخون با اعضای شورای بردخون، با تقدیر از حضور شوراهای اسلامی و مسئولان اظهار داشت: در مسیر توسعه و پیشرفت فرصت را به مردم بدهیم وبا رواج تفکر و اندیشه فضای جامعه را به سمت تعالی و معرفت بکشانیم که توجه به نهادهای مردمی مانند شوراها این مسیر را هموارتر می‌کند.

وی تحول در آموزش و پرورش را یک اصل دانست و گفت: سند تحول بنیادین راه روشن و جاده همواری رو به جلو است که می‌توان با بهره گیری از اهداف نوین آن و اجرای سیاست‌های مدون و کارشناسی شده عقب ماندگی‌ها را جبران کرد.

حسینی پناه ادامه داد: همه مدارس بردخون دارای امکانات هوشمند هستند و بیش از 77 درصد مدارس در نوبت صبح اداره می‌شوند که برای نوبت صبح کردن مدارس دیگر نیازمند مشارکت عمومی و توجه مسئولان هستیم.

وی تشکیل مجمع خیرین مدرسه‌یار و مدرسه‌ساز را مهم ارزیابی کرد و گفت: اگر می‌خواهیم منطقه‌ای پیشرفته و آینده‌ای درخشان داشته باشیم همه باید در امر مدرسه‌سازی و رفع مشکلات فضای آموزشی به آموزش و پرورش کمک کنند.

دبیرشورای آموزش و پرورش بردخون با هشدار به مردم و خانواده‌ها گفت: تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمن به صورت برنامه‌ریزی شده و هدفمند در کمین فرزندان ما است اگر ذره‌ای از این غول وحشتناک غفلت کنیم پشیمان خواهیم شد.

وی با بیان اینکه امسال مدارس پسرانه دارای لباس فرم هستند،گفت: سازماندهی نیروها و فضاهای آموزشی، هوشمندسازی برخی مدارس، تغییرات ساختاری در اداره از اقدامات گذشته بوده که در آینده نیز برگزاری جشن شکوفه‌ها و جوانه‌ها و بازگشایی با حضور مردم و مسئولان، جذب کمک‌های مردمی و تقویت مدارس اجرا خواهد شد.

امام جمعه موقت بردخون نیز با اشاره به مشکلات بردخون گفت: با توجه به تغییر وضعیت مدارس نیاز به کمک و یاری مردم وجود دارد.

حجت‌الاسلام محمّدجواد عاشوری افزود: می‌توان با اتحاد و همدلی و به دور از اختلاف سلیقه و تفرقه، اهدافی بلند را محقق ساخت و منطقه را به سوی کسب ثروت و سرمایه عظیم پیش برد.

انتهای پیام/66003/ق30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول