اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه ایجرود خبر داد

برگزاری نمایشگاه عکس در مدارس شهرستان ایجرود

فرمانده سپاه ناحیه ایجرود گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه‌های عکس در مدارس شهرستان ایجرود برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه عکس در مدارس شهرستان ایجرود

حمدالله قاسملو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های هفته دفاع مقدس سپاه ناحیه ایجرود اشاره کرد و اظهار داشت: نیروهای انتظامی و نظامی در ناحیه صبحگاه مشترک برگزار می‌‌کنند.

وی دیدار با خانواده‌های شهدا و برگزاری یادواره شهدای شهرستانی را از دیگر برنامه‌های سپاه ناحیه اعلام کرد و گفت: همچنین سه پایگاه مقاومت جدیدالاحداث در طول هفته دفاع مقدس افتتاح می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ایجرود اضافه کرد: یکی از پایگاه‌ها به صورت رسمی و دو پایگاه دیگر به صورت نمادین توسط فرماندهان پایگاه‌ها افتتاح می‌‌شود.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه‌های عکس در مدارس ایجرود برگزار می‌شود، افزود: همچنین صبحگاه‌های واحدهای دانش‌آموزی نیز در طول هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

قاسملو برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری را از دیگر برنامه‌های سپاه ناحیه ایجرود دانست و اظهار داشت: فراخوانی بسیجیان در پایگاه‌های مقاومت بسیج به مناسبت هفته دفاع مقدس از دیگر برنامه‌ها است.

وی شرکت بسیجیان ایجرود در نماز جمعه شهرستان را یکی دیگر از برنامه‌ها اعلام کرد و گفت: همچنین فرمانده سپاه ناحیه در خطبه‌های نماز جمعه سخنرانی می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه ایجرود با اشاره به اینکه مسئولان سپاه ناحیه در طول هفته دفاع مقدس در مدارس سخنرانی می‌کنند، گفت: نشست ماهیانه پایگاه‌های مقاومت و حلقه‌های صالحین به مناسبت هفته دفاع مقدس نیز برگزار می‌شود.

وی دیدار با امام جمعه شهرستان را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و اظهار داشت: همچنین قرائت دعاهای مختلف در پایگاه‌های مقاومت از برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/73008/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول