اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار راور مطرح کرد

گسترش مدارس هوشمند در راور

فرماندار راور گفت: هوشمندسازی مدارس زمینه‌های رشد و ارتقای علمی دانش‌آموزان که آینده‌سازان این مرز و بوم هستند را ایجاد می‌کند.

گسترش مدارس هوشمند در راور

محمدرضا شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در راور اظهار داشت: دنیای امروز دنیای فناوری اطلاعات و تحولات سریع است که یکی از ابزارهای مهم داشتن قدرت، علم و دانش بوده و رشد اندیشه و فکر با کسب علم و دانش محقق می‌شود.

وی تصریح کرد: طی سال جاری و در راستای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد تحول بنیادین در آموزش و پرورش و تاکید دولت برای سال تحصیلی جدید تعداد مدارس هوشمند در سطح شهرستان‌های راور افزایش یافته و در دهه کرامت تعداد 9 کلاس هوشمند اضافه شده است.

شریفی ضمن اشاره به پیشرفت تکنولوژی و دستیابی به روش‌های نوین آموزشی مدارس، اعتبار هزینه شده برای هوشمندسازی مدارس را 350 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: تاکنون 37 کلاس در راور هوشمندسازی و بیش از 10 درصد کلاس‌های موجود به سیستم فناوری اطلاعات مجهز شدند.

فرماندار راور ابراز داشت: جمهوری اسلامی ایران نیز در این عرصه تحولات و رشد بسیار خوبی را تجربه کرده و در تلاش هستیم تا زیرساخت‌های لازم بیشتری را فراهم کنیم و شاهد پیشرفت‌های علمی خوبی در سطح شهرستان باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بضاعت مالی خانواده‌ها یکسان نبوده و امکان فراهم کردن رایانه شخصی برای تمام دانش‌آموزان میسر نیست، طرح گسترش مدارس هوشمند می‌تواند کاستی‌های موجود در این زمینه را برطرف سازد.

وی با بیان اینکه کشورهای در حال توسعه به دنبال رسیدن به نظام آموزشی هستند که دانش‌آموزان تمام امور را از طریق سیستم رایانه‌ای فراگیرند، گفت: ما نیز در تلاش هستیم تا با هوشمندسازی مدارس خود، زمینه‌های رشد و ارتقای علمی دانش آموزان که آینده‌سازان این مرز و بوم هستند را ایجاد کنیم.

انتهای پیام/2446/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول