اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش جیرفت اعلام کرد

ساماندهی و جابه‌جایی مدارس پرتراکم در جیرفت

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: با توجه به اینکه طبق قانون هیچ مدرسه‌ای نباید بیش از 400 دانش‌آموز داشته باشد، نسبت به ساماندهی و جابه‌جایی دو مدرسه در جیرفت اقدام شد.

ساماندهی و جابه‌جایی مدارس پرتراکم در جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، عبدالمجید سالاری بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با تبریک میلاد مسعود هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت اظهار داشت: یکی از عمده‌ترین مشکلات آموزش و پرورش در سال گذشته بحث فضای آموزشی بوده است.

وی با اشاره به اینکه در قرآن کریم 27 بار به بحث عدالت پرداخته شده است، افزود: تلاش مجموعه آموزش و پرورش برقراری عدالت آموزشی است که البته در این مسیر مشکلاتی وجود دارد که باید رفع شود.

سالاری تصریح کرد: بر همین اساس این سیاست را سرلوحه کار خود قرار دادیم تا دانش‌آموزانی که در مناطق محروم روستایی در حال تحصیل هستند، بتوانند از امکانات و تجهیزاتی مانند مدارس شهر استفاده کنند.

وی ابراز داشت: با توجه به اینکه طبق قانون هیچ مدرسه‌ای نباید بیش از 400 دانش‌آموز داشته باشد، اما دو باب مدرسه فرهنگیان در جیرفت هر کدام حدود 700 تا 800 دانش‌آموز دارند، بنابراین به ساماندهی مدارس سطح شهر جیرفت پرداختیم و با مجوز شوراهای آموزش و پرورش و معاونان نسبت به جابه‌جایی این مدارس اقدام کردیم.

سالاری عنوان کرد: مجموعه آموزش و پرورش تلاش می‌کند تا عدالت آموزشی را در سطح شهر برقرار کند تا تمام مردم از امکانات برابر برخوردار شوند، اما عده خاصی تنها به فکر منافع خویش هستند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: امیدواریم که بتوانیم، دستاوردهای داخلی و خارجی هشت سال دفاع مقدس را در دنیا علنی کرده و به همگان بشناسانیم.

سالاری رشد و پیشرفت‌های علمی، اجتماعی، فرهنگی و ... کشور را از جمله دستاوردهای دفاع مقدس دانست و بیان داشت: تمام این دستاوردها موجب افتخار و بالندگی ایران اسلامی و مدیون خون شهدا است.

وی اذعان داشت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نهادینه کردن آن مصادف با هفته دفاع مقدس در 10 مدرسه سطح شهر جیرفت برنامه‌های ویژه‌ای با استفاده از سخنرانان برجسته و حضور خانواده شهدا برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/80001/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول