اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پیام تسلیت اداره کل ورزش و جوانان استان قم عنوان شد

سوگ جامعه ورزش قم با درگذشت قهرمان فقید موتورسواری

اداره کل ورزش و جوانان استان قم در پیامی درگذشت قهرمان ارزنده موتورسواری قم را به خانواده این قهرمان و جامعه ورزش تسلیت گفت.

سوگ جامعه ورزش قم با درگذشت قهرمان فقید موتورسواری

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم، در این پیام آمده است: خبر درگذشت مرحوم مغفور شادروان احسان حضرتی از چهره‌های نامدار و ماندگار ورزش استان قم و کشور عزیزمان جمهوری اسلامی ایران در رشته موتورسواری موجب تالم و تاثر قلبی جامعه ورزش استان گردید.

در ادامه این پیام آمده است: مرحوم حضرتی از ورزشکاران اخلاق‌مدار و متین هیئت ورزش‌های موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم بود که با روحیات انسانی و منش والایی که داشت در تمام مسابقات و میادین ورزشی، الگوی یک ورزشکار واقعی بودن را به شکل واقعی معنا کرد و قطعا هیچ وقت یاد و نام این قهرمان ارزنده از اذهان ورزش دوستان پاک نخواهد شد.

در بخش دیگری از این پیام تصریح شده است: ضمن آرزوی علو درجات و غفران الهی برای آن سفر کرده برای خانواده معزز مرحوم حضرتی و سایر بازماندگان طول عمر با عزت به همراه صبری جمیل و اجری جزیل از خداوند منان خواستاریم.

مرحوم احسان حضرتی قهرمان فقید موتورسواری قم که علاوه بر فعالیت در ورزش قهرمانی، یکی از ورزشکاران بسیجی قم بود و با حضور در جمع امدادگران حادثه زلزله بم در سال 1385 روحیه جوانمردی و فتوت را نیز معنا کرد، متاسفانه در حین انجام مسابقات موتورسواری در شهرستان ازنا از توابع استان لرستان در روز جمعه 22 شهریور ماه با سانحه مواجه شد و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

انتهای پیام/2258/ط/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول