اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 17 شهریور ماه

16 تیم در والیبال پسران دومین المپیاد ورزشی محلات قم رقابت می‌کنند

دبیر هیئت والیبال استان قم گفت: رقابت‌های والیبال قهرمانی دومین المپیاد ورزشی محلات قم از روز هفدهم شهریور ماه آغاز می‌شود.

16 تیم در والیبال پسران دومین المپیاد ورزشی محلات قم رقابت می‌کنند

سید جواد حسینی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی مسئولان برگزاری این رقابت‌ها امسال دومین المپیاد ورزشی محلات قم در دو بخش پسران و دختران در رشته‌های مختلف به انجام می‌رسد.

وی ادامه داد: برگزاری رقابت‌های رشته‌های مختلف به هر هیئت ورزشی واگذار شده است و هیئت والیبال استان قم نیز در تعامل با اداره کل ورزش و جوانان متولی برگزاری این مسابقات، برگزاری رقابت‌های رشته والیبال دختران و پسران را بر عهده گرفته است.

دبیر هیئت والیبال استان قم اضافه کرد: مسابقات رشته والیبال دومین المپیاد ورزشی محلات قم از روز هفدهم شهریور ماه با جدال تیم‌های شرکت کننده در بخش پسران رسما آغاز می‌شود و تیم‌های مدعی بازی‌های خود را در سالن ورزشی شهدای نیروگاه مجموعه ورزشی جواد الائمه قم برگزار می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به تعداد تیم‌های شرکت کننده و نحوه برنامه‌ریزی برای برگزاری مرحله نخست این پیکارها، عنوان داشت: با توجه به مهلت در نظر گرفته شده برای ثبت نام از تیم‌های مایل به شرکت در این رقابت‌ها در نهایت 16 تیم حضورشان در این دوره قطعی شد.

حسینی‌نژاد بیان کرد: 16 تیم حاضر در مسابقات رشته والیبال دومین المپیاد ورزشی محلات قم از روز یکشنبه هفدهم شهریور ماه در حالی کار خود را در بخش پسران آغاز می‌کنند که در مرحله مقدماتی این دوره در چهار گروه تقسیم بندی شده‌اند.

وی به تیم‌های حاضر در گروه‌های چهارگانه نیز اشاره کرد و ابراز داشت: در گروه نخست این بازی‌ها تیم‌های والیبال هیئت سیدالشهداء، هیئت حضرت ابوالفضل (ع)، مدرسه امام صادق (ع) و رسالت به شکل دوره‌ای برای کسب جواز صعود به رقابت می‌پردازند.

دبیر هیئت والیبال استان قم اضافه کرد: همچنین در گروه دوم از مرحله مقدماتی این دوره از بازی‌های رشته والیبال المپیاد ورزشی محلات قم، تیم‌های والیبال پسران هادیان، میثاق، شهدای هوشنگی و هیئت جیش المهدی با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های حاضر در گروه سوم مرحله مقدماتی رشته والیبال پسران دومین المپیاد ورزشی محلات قم، هیئت منتظران ظهور، هیئت قمر بنی هاشم (ع)، نوالثقلین و هیئت غریب الغربا هستند و در گروه چهارم نیز تیم‌های والیبال پسران هیئت ناشنوایان، اسوه، هیئت عاشقان ثارالله و هیئت امام رضا (ع) به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/78002/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول