اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گیلان:

ورزش گیلان باید معنوی و اخلاق‌مدار باشد

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: ورزش گیلان باید به طرف ورزش معنوی و اخلاق‌مدار سوق پیدا کند.

ورزش گیلان باید معنوی و اخلاق‌مدار باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، افشین ملایی پیش از ظهر امروز در نشست کمیته برنامه‌ریزی و راهبردی ورزش استان هدف از برگزاری این کمیته را تدوین برنامه‌های کوتاه‌مدت و میان‌مدت سه حوزه فرهنگی تربیتی، جوانان و ورزش و توسعه منابع اداره کل ذکر کرد.

وی با بیان اینکه به دنبال تدوین یک سند راهبردی کامل و جامع هستیم، افزود: برای رسیدن به این هدف از اطلاعات موجود و تلاش‌های کارشناسان قبلی و فعلی استفاده می‌کنیم.

این مسئول تصریح کرد: با داشتن یک برنامه مدون، دقیق و علمی و استفاده از توان و خرد جمعی و اساتید دانشگاهی می‌توانیم به هدف اصلی خود که رشد و پیشرفت ورزش و جوانان است دست یابیم.

به گفته وی، نشست کمیته برنامه‌ریزی و راهبردی ورزش گیلان به صورت هفتگی و نشست هم‌اندیشی با کارشناسان اداره کل در ماه برگزار می‌شود.

ملایی با تصریح بر اینکه سعی داریم برنامه‌های کیفی را طبق اولویت‌بندی‌ها اجرایی کنیم، خاطرنشان کرد: از ارائه برنامه‌های زیاد، کمی و بی‌کیفیت اجتناب می‌کنیم.

وی تبیین ورزش، منش پهلوانی و قهرمانی و اسوه‌سازی ورزشی را جزو اهداف مهم اداره کل ورزش و جوانان گیلان نامید.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گیلان متذکر شد: ورزش گیلان باید به طرف ورزش معنوی و اخلاق‌مدار سوق پیدا کند.

وی نظم و انضباط و اصول رفتار سازمانی را اصل مهم در اداره کل ذکر کرد و یادآور شد: انتقادها و پیشنهادها باید در چارچوب اخلاق‌محوری باشد و سلایق شخصی و جناحی درکار نباشد.

ملایی، روحیه نقدپذیری و پیشنهادپذیری را از موارد مهم در اداره کل ورزش و جوانان استان عنوان کرد و آموزش را عامل رشد و شکوفایی ورزش برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: گیلان با سابقه بالای تاریخی، فرهنگی ورزشی و علمی باید در کسب مدال‌های المپیک، جهانی و تورنمنت‌های بین‌المللی پیشتاز باشد.

انتهای پیام/84002/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول