اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم:

سرانه فضای ورزشی برای هر شهروند قمی نیم مترمربع است

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: در حال حاضر سرانه فضای ورزشی به ازای هر شهروند در استان قم چیزی حدود نیم مترمربع است.

سرانه فضای ورزشی برای هر شهروند قمی نیم مترمربع است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عباس جهان بینی امروز در مراسم پایانی چهاردهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی که با حضور پرشور و استقبال کم نظیر مردم قم در مسیر 15 کیلومتری بلوار پیام اعظم (ص) از حرم کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) تا مسجد مقدس جمکران به مناسبت آغاز دهه کرامت برگزار شد، تصریح کرد: ما این همایش و نظیر آن را در راستای ماموریت‌ها و وظایفی که از سوی وزارت ورزش و جوانان بر عهده داریم، برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: برگزاری فعالیت‌هایی مانند همایش‌های بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در اصل تلاشی است در اجرای منویات مقام معظم رهبری که در بارگاه ملکوتی هشتمین امام شیعیان در خصوص توسعه ورزش همگانی در نقاط مختلف کشور توصیه و تاکید کرده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم ابراز داشت: ما باید به این موضوع نگاه کنیم که امروز با توجه به پیشرفت‌های علم و تکنولوژی در زمینه‌های مختلف، ورزش یکی از نیازهای ضروری افراد جامعه در سنین هر دو بخش مردان و بانوان است.

وی یادآور شد: ما از سال 1387 استارت برگزاری این همایش‌ها را در شهر مقدس قم زده‌ایم و خوشحالم از اینکه امروز اداره کل ورزش و جوانان استان قم در امر برگزاری این همایش‌ها مورد پشتیبانی و حمایت مسئولان ورزش‌دوست قم و علاقه شهروندان فهیم قمی است.

جهان‌بینی بیان داشت: به مناسبت آغاز دهه کرامت شاهد برگزاری چهاردهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در استان قم هستیم در حالی که قم در سال‌های اخیر در زمینه توسعه ورزش همگانی و جذب مردم به ورزش توفیقات خوبی به دست آورده است.

وی در ادامه تاکید کرد: ما علاوه بر حوزه ورزش همگانی، در بخش ورزش قهرمانی نیز یکی از استان‌های موفق کشور به شمار می‌رویم در حالی که قم با وجود تک شهر بودن در حال حاضر بیش از 50 تیم در لیگ‌های مختلف ورزشی کشور دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم ابراز کرد: در حال حاضر بیش از 150 ورزشکار رشته‌های مختلف در قم عضو تیم‌های ملی کشورمان در میادین مختلف اعم از بین‌المللی، آسیایی، جهانی و جام جهانی محسوب می‌شوند که این‌ها بخشی از توفیقات قم در ورزش قهرمانی است.

انتهای پیام/78002/ر30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول