اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهار گروه مقدماتی

تیم‌های مدعی قهرمانی والیبال دختران المپیاد ورزشی محلات قم معرفی شدند

سرپرست هیئت والیبال استان قم از مشخص شدن تیم‌های مدعی قهرمانی در مسابقات رشته والیبال دومین المپیاد ورزشی محلات قم در بخش دختران خبر داد.

تیم‌های مدعی قهرمانی والیبال دختران المپیاد ورزشی محلات قم معرفی شدند

علی فرهمند موحد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: امسال در دومین دوره مسابقات رشته‌های مختلف المپیاد ورزشی محلات قم شاهد رقابت 13 تیم در مرحله مقدماتی رقابت‌های رشته والیبال این المپیاد خواهیم بود.

وی اضافه کرد: هیئت والیبال استان قم مسئولیت برگزاری رقابت‌های رشته والیبال دومین المپیاد ورزشی محلات قم را در هر دو بخش دختران و پسران بر عهده دارد و ان‌شاءالله از هفته آینده رقابت 13 تیم مدعی برای کسب عنوان قهرمانی آغاز می‌شود.

سرپرست هیئت والیبال استان قم در ادامه تصریح کرد: رقابت‌های رشته والیبال بعد از فوتسال دارای بیشترین تیم شرکت کننده است و مسابقات این دوره دارای چهره‌های مستعد و آینده داری برای والیبال استان قم در تیم‌های مختلف شرکت‌کننده است.

وی یادآور شد: مسابقات این دوره المپیاد ورزشی محلات قم با شرکت تیم‌های رشته‌های مختلف در دو رده سنی جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در هفت رشته ورزشی هر دو بخش پسران و دختران با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

فرهمند موحد اضافه کرد: از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان قم برنامه‌ریزی خوبی برای برگزاری این المپیاد انجام شده است و طی آن ورزشکاران شرکت‌‌کننده در رشته والیبال در تلاش برای کسب عناوین اول تا سوم در بخش پسران در سالن شهدای نیروگاه مجموعه ورزشی جواد الائمه و دختران در سالن ورزشی نرگش قم به مصاف یکدیگر می‌روند.

وی خاطرنشان کرد:: پیکارهای رشته والیبال در بخش دختران از روز یکشنبه هفدهم شهریور ماه رسما آغاز می‌شود و تیم‌های شرکت کننده در چهار گروه سه و چهار تیمی برای به دست آوردن جواز صعود به مرحله نهایی به مدت سه روز با یکدیگر پیکار می‌کنند.

سرپرست هیئت والیبال استان قم با بیان اینکه تیم‌های مدعی در مرحله مقدماتی بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند، اضافه کرد: در گروه اول مرحله مقدماتی این رقابت‌ها چهار تیم و در سه گروه دیگر هر کدام سه تیم حضور دارند.

وی یاد آور شد: در گروه اول تیم‌های شهدای فردو، علویون، بهشت زهرا و طلایه داران نور به رقابت می‌پردازند، در گروه دوم تیم‌های والیبال فائزون، انتظار و مسجد المصطفی حضور دارند، در گروه سوم بازی‌ها با حضور تیم‌های عماد مغنیه، سربازان بقیت الله و بخش مرکزی و در گروه چهارم با جدال تیم‌های الغدیر، رسول اعظم و سلفچگان به انجام می‌رسد.

انتهای پیام/78002/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول