اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:

مدیریت در ورزش قم صحیح و اصولی است / به قهرمانان ورزش قم می‌بالیم

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: عملکرد همکاران ما در اداره کل ورزش و جوانان برای پیشبرد اهداف پیش‌بینی شده در حوزه ورزش و جوانان مطلوب است.

مدیریت در ورزش قم صحیح و اصولی است / به قهرمانان ورزش قم می‌بالیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام محمدمهدی انصاری که به نمایندگی از استاندار قم در آیین افتتاحیه رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی رده سنی جوانان کشور شرکت کرده بود و به اتفاق حسین رضازاده رئیس فدراسیون وزنه‌برداری و عباس جهان‌بینی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم از نزدیک شاهد این مراسم و رقابت وزنه‌برداران مدعی در اوزان مختلف بود.

وی در آیین افتتاحیه این رقابت‌ها در سخنانی اظهار داشت: خوشبختانه قم همان‌گونه که در زمینه‌های دینی، مذهبی و علمی در کشور و جهان اسلام سرآمد است، در سایر عرصه‌ها نظیر هنر، فرهنگ و ورزش نیز یکی از شهرهای موفق به شمار می‌رود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم بیان کرد: در ورزش قم گام‌های بسیار خوبی در مسیر رشد و پیشرفت برداشته شده است و کارنامه همکاران ما در اداره کل ورزش و جوانان در این زمینه مثبت و مدیریت در ورزش قم صحیح و اصولی است.

وی اضافه کرد: ما امروز در جمع خود چهره ارزنده‌ای را داریم که همگی او را با نام و رمز «یا ابوالفضل العباس» می‌شناسند، زمانی که سنگین‌ترین وزنه‌ها را در مقابل دوربین‌های تلویزیونی و صدها تماشاگر حاضر در سالن برگزاری مسابقات آسیایی، جهانی و المپیک بالای سر می‌برد و با زمزمه کردن این رمز هم خود نیرو می‌گرفت و هم ایرانی‌ها را به کسب افتخار؛ امیدوار می‌کرد و این چنین ورزشکاری که امروز ریاست فدراسیون وزنه‌برداری ایران را بر عهده دارد مایه افتخار است.

انصاری عنوان داشت: وقتی رضازاده با این رمز در میادین بزرگ جهانی درخشید، بسیاری از ورزشکاران و قهرمانان او را الگوی خود قرار دادند چنانکه امروز استان قم؛ قهرمان ارزنده‌ای در رشته کاراته به نام امیر مهدی‌زاده دارد که مشابه رضازاده در رقابت‌های جهانی رشته کاراته با این رمز به مصاف حریفان رفت و توانست برای ورزش استان قم و کشورمان کسب افتخار کند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه شاهد هستیم که ورزشکاران قمی در رشته‌های بسیاری در عرصه رقابت‌های داخلی و میادین برون مرزی عضو تیم‌های ملی هستند و با درخشش خود برای مردم این استان و کشور کسب افتخار می‌کنند و ما نیز به نوبه خود به آنها می‌بالیم.

انصاری در پایان برگزاری رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جوانان کشور در قم را فرصت بسیار مناسبی برای کسب تجارب مناسب به منظور رشد و توسعه این رشته ورزشی دانست و برای تمام دست‌اندرکاران این رشته آرزوی توفیق کرد.

انتهای پیام/78002ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول