اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پاسخ مربی تیم ملی ورزش‌های سه‌‌گانه به مدیر سابق:

ورزش سه‌گانه چه ربطی به کاراته‌ دارد / بهترین نتیجه ایران در مسابقات کلمبیا رقم خورد

سرمربی و مدیر فعلی تیم ملی ورزش‌های سه‌گانه توضیحاتی در مورد مطالب و گفته‌های مدیر سابق تیم ملی ورزش‌های سه‌گانه ارائه کرد.

ورزش سه‌گانه چه ربطی به کاراته‌ دارد / بهترین نتیجه ایران در مسابقات کلمبیا رقم خورد

محمد منصورزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: از بهمن ماه سال 90 به عنوان مربی تیم ملی انتخاب شدم و سال گذشته که آقای فضلی مدیر تیم ملی بود و نظارت بر کار مربیان را انجام می‌داد عملا در کنار تیم ملی نبود.

وی بیان کرد: امسال فدراسیون تصمیم گرفت که با ایشان قرارداد را تمدید نکند و مسئولیت سرمربی و مدیر تیم‌های ملی را به بنده محول کردند و حکم بنده در مردادماه امسال به امضا رئیس فدراسیون رسید.

مدیر سابق تیم ملی در یکسال چند جلسه با مربیان تیم ملی داشت؟

مربی تیم ملی ورزش‌های سه‌گانه خاطرنشان کرد: پس از این انتصاب، آقای فضلی علیه بنده و فدراسیون مصاحبه کرد و عنوان داشت مربی که به مسابقات آسیایی فلیپین اعزام شده مورد تائید وی نبوده و نتایجی که رقم خورده اگر مربی بهتری بود نتایج بهتری هم رقم می‌خورد.

منصورزاده اظهار داشت: حال سوال اینجاست که چرا آقای فضلی در اردوهای آمادگی تیم ملی با مربی که فنی و خوب نبوده کار کرده است؟ سوال دیگر این است که آقای فضلی در طول یکسال مدیریت تیم ملی چند جلسه با مربیان تیم ملی داشته است؟

وی گفت: ایشان در طول مدیریت خود چند روز در فدراسیون حضور داشته و چند ساعت به صورت فیزیکی در اردوها حضور داشته است، در کجای دنیا تیم اعزامی به مسابقات بین‌المللی یک هفته به صورت تلفنی کنترل می‌شود.

منصورزاده خاطرنشان کرد: بنده سابقه حضور در رشته شنا هم داشتم و رشته‌ای مرتبط وارد عرصه ورزش‌های سه‌گانه شدم اما آقای فضلی از رشته کاراته، به ورزش‌های سه‌گانه آمده و این سوال مطرح است که کاراته چه ربطی به ورزش‌های سه‌گانه دارد؟

سرمربی تیم ملی ورزش‌های سه‌گانه در ارتباط با انتقاد مدیر سابق تیم ملی از نتایج کسب شده در رقابت‌های فلیپین گفت: در پاسخ به این انتقاد آقای فضلی باید عرض کنم مسیریابی در مسابقات به عهده مربی نیست و مسیر مسابقه را فقط ورزشکار می‌بیند و در آن مسابقات نیز ابعاد مسابقه طوری طراحی شده بود که ورزشکار مسیر را اشتباه رفت و این ربطی به عملکرد مربی ندارد.

وی ادامه داد: در مجموع اگر به نتایج سایر ورزشکاران ما در آن مسابقات نگاه کنیم نشان می‌دهد بهترین نتایج کسب شده است.

مدیر سابق اطلاع دارد تیم‌ملی قبل از اعزام چند جلسه تمرین کرد؟

منصورزاده با اشاره به سوابق ورزشی‌اش در حوزه ورزش‌های سه‌گانه تصریح کرد: بنده در مقطعی عضو کمیته آب‌های آزاد فدراسیون شنا بودم و در سمت مربی تیم‌های ملی آب‌های آزاد هم فعالیت کردم و از رشته شنا وارد ورزش سه‌گانه شدم اما فردی که در فدراسیون کاراته فعالیت می‌کرده بعد وارد ورزش‌های سه‌گانه شده به نظر شما این دو رشته چه سنخیتی با هم دارند.

سرمربی تیم ملی ورزش‌های سه‌گانه خاطرنشان کرد: باید از آقای فضلی پرسید برای آماده کردن یک تیم حداقل 12 هفته زمان نیاز است در این مدت شما چند هفته حاضر بوده و برنامه‌ ارائه کردید، آیا اطلاع دارید تیم ملی چند روز در شهرکرد قبل از مسابقات بازی‌های جهانی کلمبیا در اردو بوده و چند جلسه تمرین کرده است.

منصورزاده گفت: از آقای فضلی باید پرسید وقتی تیم ملی عازم فلیپین بود شما به عنوان مدیر تیم ملی آیا در فرودگاه حضور پیدا کردید؟ آیا گزارشی به صورت مستند که نشان دهد شما در مسابقات و تمرینات برنامه داشته‌اید ارائه کردید؟

وی بیان داشت: شما چه اطلاعاتی در مورد مسابقات فلیپین و مربی اعزامی و ورزشکاران در آن مسابقات دارید، یک ورزشکار تیم ملی را پیدا کنید که از شما برنامه گرفته باشد و تحت نظارت شما بوده باشد.

مدیر تیم ملی ورزش‌های سه‌گانه تصریح کرد: با توجه به برگزاری کلاس‌های متعدد در این رشته ورزشی، شما چه مدارکی در زمینه ورزش‌های سه‌گانه دارید؟

منصورزاده اضافه کرد: به نظر می‌رسد رفتارهای متناقض جنابعالی و فرصت‌سوزی و عدم توانایی در ارائه برنامه‌ریزی در تیم ملی، موجب عزل جنابعالی شده و مسئولان فدراسیون در این زمینه پاسخگو هستند.

یک ایرانی برای نخستین‌بار سهمیه ورودی جام جهانی را کسب کرد

سرمربی تیم ملی ورزش‌های سه‌گانه در مورد انتقاد فضلی از عملکرد ورزشکاران در رقابت‌های فلیپین و کلمبیا گفت: در بازی‌های جهانی کلمبیا برای نخستین‌بار یک ایرانی سهمیه ورودی جام جهانی را کسب کرد و اگر اتفاقات مربوط به مسیر طولانی پرواز رخ نمی‌داد نتایج بهتری هم کسب می‌شد.

منصورزاده اضافه کرد: آقای تیموری ملی‌پوش حاضر در رقابت‌های کلمبیا در مصاحبه‌های خود پس از رقابت‌های کلمبیا اعلام کرده شرمنده مربی تیم ملی شده که نتوانسته نتایج بهتری کسب کند اما آقای فضلی عملکرد تیموری را به نفع خود دانسته است.

محمد منصورزاده از بهمن ماه 90 به عنوان مربی تیم ملی ورزش‌های سه‌گانه انتخاب شد و از همان موقع نتایج تیم ملی با حضور ایشان مورد توجه فدراسیون قرار گرفت.

بعد از مسابقات آسیایی 2012 ژاپن، در مقطعی مربیگری تیم ملی جوانان به وی سپرده شد و بعد از نتایج تیم ملی در کلمبیا و فلیپین، فدراسیون به این نتیجه رسید که وظیفه مدیر تیم‌های ملی ورزش‌های سه‌گانه هم به وی بسپارد.

انتهای پیام/66006/س40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول