اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دو رده سنی نوجوانان و جوانان

353 ورزشکار دختر در دومین المپیاد ورزشی محلات قم رقابت می‌کنند

مسئول هماهنگی امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم از رقابت 353 ورزشکار دختر در دومین دوره المپیاد ورزشی محلات قم خبر داد.

353 ورزشکار دختر در دومین المپیاد ورزشی محلات قم رقابت می‌کنند

سیده لیلا عنبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: در جلسات مختلف با حضور اعضای ستاد برگزاری دومین دوره المپیاد ورزشی محلات استان قم ابعاد و زوایای مختلف برگزاری مطلوب این رقابت‌ها مورد بررسی قرار گرفته و امیدواریم این المپیاد ثمرات و نتایج خوبی برای ورزش قم به دنبال داشته باشد.

وی اظهار داشت: در واقع هدف اداره کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری المپیاد ورزشی محلات قم همین است زیرا بسیاری از نوجوانان و جوانان دختر و پسر ما در مناطق و محلات محروم و کم بضاعت از نظر امکانات و فضای ورزشی، فرصت حضور در ورزش قهرمانی را ندارند.

مسئول هماهنگی امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: برگزاری دوره اول در سال 1391 و اکنون نیز دومین المپیاد ورزشی محلات استان قم این امکان را به وجود می‌آورد که استعدادهای نهفته در ورزش قهرمانی به نمایش درآمده و مربیان استعدادیاب رشته‌های مختلف آنها را شناسایی کنند.

وی در ادامه به برنامه ریزی مناسب برای برگزاری این رقابت‌ها اشاره کرد و بیان داشت: مسئولیت برگزاری این المپیاد بر عهده گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم است اما به عنوان یک همکار سعی ما این است که بخش بانوان را نظارت دقیق کرده و مسابقات دختران این المپیاد را به شکلی مطلوب برگزار کنیم.

عنبری اضافه کرد: رقابت‌های بخش دختران دومین المپیاد ورزشی محلات استان قم در رشته‌های تیراندازی، تنیس روی میز، والیبال، هفت سنگ، دارت، فوتبال دستی و آمادگی جسمانی به انجام می‌رسد و نام 353 دختر ورزشکار در رشته‌های مختلف این دوره به ثبت رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: رقابت‌های رشته تیراندازی بخش دختران دومین المپیاد ورزشی محلات قم با شرکت 42 تیرانداز به انجام می‌رسد در حالی که در مسابقات رشته تنیس روی میز که در هر دو رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود 21 نفر شرکت کرده‌اند.

مسئول هماهنگی امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم ابراز داشت: در رشته والیبال و در رده سنی نوجوانان 96 ورزشکار در قالب هشت تیم و در رده سنی جوانان همین تعداد تیم و ورزشکار برای کسب عناوین اول تا سوم به رقابت می‌پردازند.

وی یادآور شد: مسابقات رشته هفت سنگ در رده سنی نوجوانان با شرکت 40 ورزشکار در قالب 10 تیم به انجام می‌رسد در حالی که در رشته دارت 20 ورزشکار شرکت کرده‌اند و رقابت‌های رشته فوتبال دستی در هر دو رده سنی نوجوانان و جوانان به انجام می‌رسد، ضمن اینکه در رشته آمادگی جسمانی 20 ورزشکار به دنبال کسب مقام‌های اول تا سوم هستند.

انتهای پیام/78002/ز40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول