اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم:

میزبانی مسابقات قهرمانی کشور به پیشرفت ورزش قم کمک می‌کند

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم میزبانی از مسابقات ورزشی قهرمانی کشور را فرصتی بسیار ارزنده برای کسب تجربه و پیشرفت ورزش قم دانست.

میزبانی مسابقات قهرمانی کشور به پیشرفت ورزش قم کمک می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عباس جهان‌بینی در آیین افتتاحیه رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی رده سنی جوانان کشور که یکشنبه شب در سالن شهید رضائیان قم و در حضور رئیس فدراسیون وزنه‌برداری برگزار شد، اظهار کرد: از اینکه میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جوانان کشور هستیم خوشحالیم و امیدواریم استان قم بتواند مطابق استانداردهای مدنظر فدراسیون این رقابت‌ها را در سطحی مطلوب برگزار کند.

وی ادامه داد: ما میزبان ورزشکارانی هستیم که ان‌شاءالله در آینده‌ای نزدیک قرار است پشتوانه تیم ملی بزرگسالان وزنه‌برداری کشورمان باشند و همچنان برای تداوم موفقیت‌های این رشته ورزشی قهرمان پرور و پهلوانی در عرصه‌های مختلف تلاش کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم اضافه کرد: در سال‌های اخیر بسیاری از موفقیت‌های ورزش کشورمان در المپیک‌های جهانی و بازی‌های آسیایی مرهون تلاش‌ها و کوشش‌های وزنه‌برداران افتخارآفرین بوده که از اعتبار ورزش کشور با کسب مدال‌های رنگارنگ دفاع کرده‌اند.

وی یکی از دلایل موفقیت وزنه‌برداری کشورمان را حضور افراد دلسوز در راس این رشته ورزشی دانست و تصریح کرد: چهره‌ای مانند حسین رضازاده که خود سختی‌های این رشته ورزشی را چشیده و در عرصه‌های آسیایی، جهانی و المپیک برای ورزش کشور کسب افتخار کرده است، امروزه هم از نظر معنوی، سیاسی و ورزشی یک چهره شناخته شده در ورزش جهان است و با حضور وی وزنه‌برداری رونق چند برابر یافته است.

جهان بینی در ادامه به وضعیت این رشته ورزشی در استان قم اشاره کرد و یاد آور شد: در گذشته قم در رشته وزنه‌برداری افتخارات و عناوین با ارزشی در سطوح مختلف کسب کرده است و گام‌های خوبی برداشته شده که این رشته یک بار دیگر به ورزشی موفق برای قم در مسابقات داخلی و برون‌مرزی تبدیل شود.

وی از تلاش همکاران خود برای برگزاری مطلوب رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جوانان کشور تقدیر کرد و یادآور شد: میزبانی از تیم‌ها و ورزشکاران استان‌های مختلف برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و حتی تورنمنت‌ها و جام‌های بین‌المللی ورزش می‌تواند باعث تبادل تجارب و در نتیجه اثر مثبت آن در رشد بیش از پیش ورزش استان قم شود.

رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی رده سنی جوانان کشور از صبح یکشنبه در قم آغاز شده است و وزنه‌برداران شرکت‌کننده در هشت وزن تا سه شنبه بیست و ششم شهریور ماه در قم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/78002/ح30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول