اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس:

حرکت‌های اقتصادی دولت جدید عمیق و مستمر باشد

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: با رویکرد کارشناسی نشانه‌هایی از حرکت‌های تخصصی در بخش اقتصادی دولت ملاحظه می‌شود که امیدواریم این حرکت‌ها تداوم، مستمر و عمیق باشد.

حرکت‌های اقتصادی دولت جدید عمیق و مستمر باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی شامگاه یکشنبه در جشن زیر سایه خورشید ضمن تبریک ولادت امام رضا (ع) اظهار داشت: چند سالی است که در استان کرمان و سراسر کشور برنامه‌های خوبی در سالروز ولادت امام رضا (ع) و دهه کرامت برگزار می‌شود که ایجاد معنویت خاصی در سراسر کشور به وجود آمده است.

وی افزود: خادمان حرم امام رضا (ع) با حضور خود در بین مردم استان‌های مختلف فضای معنوی حرم را به استان‌ها داده‌اند.

پورابراهیمی ابراز داشت: امام رضا (ع) کعبه دل‌های ما ایرانی‌ها است و خداوند حجت الهی را در کشور قرار داد که این فضای معنوی حاصل شود.

وی تصریح کرد: از خداوند متعال سپاسگزاریم از اینکه ما را در مکتب شیعه پرورش داد و با اراده و افتخار همه این مردم و با تمام وجود به ساحت مقدس امام رضا (ع) و اهل بیت (ع) ابراز ارادت و محبت می‌کنند.

پورابراهیمی گفت: همین محبت‌ها است که جهان غرب را دچار آشفتگی کرده، امروز اگر در دنیا دشمنی با نظام جمهوری اسلامی می‌شود به دلیل همین ابراز محبت‌ها و ارادت‌ها است اگر مکتب تشیع مورد هجمه قرار می‌گیرد هلال شیعی از لبنان، سوریه، عراق و بحرین مورد هجمه تمام دشمنان قرار می‌گیرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در این چند سال اخیر فجایع زیادی کشورها علیه شیعیان که تمام ارادتشان فقط به اهل بیت (ع) است به وجود آوردند و تمام گناه آنها از نظر مستکبران ارادت به اهل بیت (ع) است.

وی افزود: مستکبران سلفی‌های وحشی را در دنیا تربیت کردند تا امروز شیعیان را در کشورهایی مانند سوریه مورد اهانت قرار دهند، بچه‌های سه ساله شیعه را در کوچه‌های زینبیه اعدام می‌کنند و تصاویر وحشتناک جنایت این سلفی‌ها که دست‌پرورده مکتب آمریکایی‌ها هستند، امروز در مقابل شیعه است که جرم آنها ارادت به ساحت مقدس اهل بیت (ع) و معمار مقدس رسول‌الله (ص) است.

پورابراهیمی عنوان کرد: مکتب تشیع امروز به فضل الهی سبب افتخار جهان اسلام است و روی‌آوری نمادهای آزادی به نظام جمهوری اسلامی و همراهی با آن حقانیت تشیع را نشان می‌دهد.

وی گفت: امروز نگاه کنید در کشورهای عربی که اکثرا سنی‌نشین هستند، اما با کمال افتخار از جمهوری اسلامی به عنوان ام‌القرای جهان اسلام نام می‌برند، وقتی که جوانان مصری، الجزایری و جوانان کشورهای شمال آفریقا خدمت مقام معظم رهبری می‌رسند و در همایش بیداری اسلامی به صحبت‌های رهبری گوش می‌دهند وقتی تصاویر حضور این جوانان را در ایران می‌بینید، ابراز ارادت آنها این بود که به پهنای صورت گریه می‌کردند.

نماینده کرمان و راور در مجلس عنوان کرد: جوانان انقلابی کشورهای عربی با تمام وجود مقام معظم رهبری را ولی‌امر مسلمین می‌دانند، اینها جوانان سنی هستند که شاید از کمترین مسائل اعتقادی شیعه آگاهی نداشته باشند و این طور ابراز ارادت می‌کنند.

پورابراهیمی تصریح کرد: امروز یکی از مجموعه‌های عظیمی که در دنیا حامیان جمهوری اسلامی هستند، همین مسلمانان در کشورهای فلسطین، مصر، الجزایر و ... به حمایت می‌پردازند.

وی افزود: امروز نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف به موفقیت‌های بزرگی رسیده است، البته ما باید در عرصه حل مشکلات معیشتی و مسائل اقتصادی تلاش کنیم و امروز اولویت نظام جمهوری اسلامی در این عرصه‌ها است.

پورابراهیمی اذعان کرد: امروز به تعبیر مقام معظم رهبری ما در عرصه جهاد اقتصادی با دشمن هستیم، عرصه جهادی که مانند جهاد نظامی در دوران هشت سال دفاع مقدس با وجود برتری دشمن در سخت‌افزار و تجهیزات در تعداد حمایت‌هایی که به واسطه پشتیبانی کشور مهاجم به ما در دوران هشت سال دفاع مقدس انجام می‌شد و همه این کمک‌ها خروجی هشت سال دفاع مقدس و به برکت همین جوانان کشور و استان کرمان پیروز شدیم.

وی گفت: یکی از افتخارات هشت سال دفاع مقدس استان کرمان سردار سرلشکر قاسم سلیمانی است که مقام معظم رهبری در رحلت مادر بزرگوار این سردار پیام تسلیت می‌دهند و خدمت ایشان را خدمت جهان اسلام می‌دانند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در دوران هشت سال دفاع قدس جوانان این مرز و بوم و این استان همانند سردار سلیمانی‌ها افتخاراتی آفریدند که امروز نتایج آن در عرصه مسائل نظامی چشم دنیا را به خود خیره کرده است.

پورابراهیمی افزود: خروجی هشت سال دفاع مقدس با دست خالی امروز به جایی رسیده که پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی در جمهوری اسلامی ساخته می‌شود و این به برکت خون شهدا است.

وی عنوان کرد: در عرصه‌های علمی کشور جمهوری اسلامی پیشتاز است و با کمال افتخار اعلام می‌کنم، رتبه اول المپیاد زیست‌شناسی جهان متعلق به یک جوان 18 ساله کرمانی است.

پورابراهیمی بیان کرد: رویکرد کارشناسی ما نشان می‌دهد با حضور دولت جدید نشانه‌هایی از حرکت‌های تخصصی در بخش اقتصادی ملاحظه می‌شود و امیدواریم این حرکت‌ها تداوم، مستمر و عمیق برقرار باشد و حرکت جدیدی در زمینه اقتصادی آغاز شود و خروجی جهاد اقتصادی همانند جنگ نظامی که موجب عزت ما شد به فضل الهی نتیجه جنگ اقتصادی حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم شود.

وی خاطر نشان کرد: ما در مجلس برای رسیدن دولت به اهداف اقتصادی خود کمک کرده و تمام تلاش خود را برای موفقیت نظام جمهوری اسلامی و حل مشکلات اقتصادی در دستور کار قرار می‌دهیم تا نظام در بخش اقتصادی نتایج خوبی بگیرد.

انتهای پیام/80018/ع40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول