اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

حماسه سیاسی و اقتصادی در سایه علم‌گرایی محقق می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:حماسه سیاسی و اقتصادی در سایه علم‌گرایی محقق می‌شود.

حماسه سیاسی و اقتصادی در سایه علم‌گرایی محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، غلامرضا شیران ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه شورای شهر و شهرداری باید مدافع حقوق مردم در بخش‌های مختلف باشند، اظهار کرد: توجه به اصول قانونی برای رسیدگی به حقوق مردم و رعایت انصاف و عدالت نسبت به مردم ضرورت دارد.

وی به ضرورت توجه به مباحث زیست محیطی در کلان‌شهر اصفهان به منظور رعایت انصاف و عدالت نسبت به مردم اشاره کرد و ادامه داد: رعایت اصول و ارزیابی زیست محیطی به منظور رعایت انصاف و عدالت نسبت به مردم در سطح شهر باید مورد توجه قرار بگیرد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تأکید بر اینکه اصل رعایت ارزیابی زیست محیطی باید براساس شاخصه‌های علمی انجام شود، تصریح کرد: علم‌گرایی باید مبنای فعالیت در زمینه‌های مختلف باشد و حماسه سیاسی و اقتصادی در سایه علم‌گرایی محقق می‌شود.

وی به ضرورت استفاده از مشارکت‌های مردمی در راستای اداره امور اشاره کرد و متذکر شد: شهرداری‌ها تنها نباید از جیب مردم در راستای اداره امور شهر‌ها استفاده کنند و در کنار دریافت هزینه از مردم باید از عقل و تدبیر مردم نیز در راستای اداره امور شهر‌ها استفاده شود.

شیران در پایان تأکید کرد: در حال حاضر شورا‌ها در راستای اداره امور از اصول در نظر گرفته شده به منظور رعایت انصاف و عدالت نسبت به مردم استفاده نمی‌کنند و  شورا‌ها باید به این اصول بازگردند.

انتهای پیام/63004/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول