اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران تاکید کرد

ضرورت ساماندهی شرایط اقتصادی برای اشتغال پایدار

استاندار مازندران اظهار داشت: شرایط اقتصادی صنعتی، کشاورزی و گردشگری باید سامانه مناسب‌تری بیاید، تا بتوانیم اشتغال پایدار را در این عرصه داشته باشیم.

ضرورت ساماندهی شرایط اقتصادی برای اشتغال پایدار

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدعلی‌اکبر طاهایی بعدازظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال با حضور ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهار داشت:‌ زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در مازندران فراهم است.

وی با اشاره به اینکه با وجو تحریم‌های بانکی، به برکت خلاقیت و ریسک‌پذیری تجار و فعالان اقتصادی مازندران در پنج ماه نخست امسال 230 میلیون دلار صادرات در گمرکات استان ثبت شده است، متذکر شد: ‌متوسط صادرات به لحاظ ارزشی 39 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزایش داشته است.

طاهایی با بیان اینکه با رویکردهای دولت یازدهم که کوشش دارد در چهارچوب رهنمودهای رهبری، در سطح بین‌الملل حضور موثر داشته باشد، گفت: امیدواریم استکبار از لجبازی در زمینه دانش هسته‌ای ایران، دست بردارد و لابی‌های صهیونیست‌ها نتواند کارساز باشد و جامعه بین‌الملل با تدابیر رئیس دولت یازدهم، در این‌باره منفعل شود و شاهد گشایش اقتصادی باشیم.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: شرایط اقتصادی در کشور به گونه‌ای است که تولید کننده، انگیزه‌ای برای تولید ندارد و از طرفی هم به دلیل ملاحظات بانکی، از دستگاه‌هایی که به تولید آنان نیاز دارند، سفارش بگیرد.

وی متذکر شد:‌ وقتی رئیس دفتر رئیس جمهور، رئیس اتاق ایران است از سویی از موضع دبیر شورای گفت‌و گو و از سوی دیگر به عنوان بازوی موثر رئیس جمهور، می‌تواند ارتباط فعالان اقتصادی را با دولت، قوی‌تر کند.

این مسئول اظهار داشت: شرایط اقتصادی صنعتی، کشاورزی و گردشگری باید سامانه مناسب‌تری بیاید، تا بتوانیم اشتغال پایدار را در این عرصه داشته باشیم.

طاهایی با اشاره به اینکه از نجابت فعالان اقتصادی، تشکر می‌کنم، افزود: دغدغه محوری بنگاه‌داران، این است که نیروی کار آنها بیکار نشود.

انتهای پیام/86007/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول