اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 16500 میلیون ریال اعتبار صورت گرفت

افتتاح 3 پروژه در بخش مرکزی کرمان

3 پروژه عمرانی و کشاورزی با 16 هزار و 500 میلیون ریال اعتبار در بخش مرکزی شهرستان کرمان افتتاح شد.

افتتاح 3 پروژه در بخش مرکزی کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، پیش از ظهر امروز پروژه‌های مرکز پرورش بوقلمون، شبکه آب روستای سعدی و یک باب مدرسه دخترانه در روستای فرح‌آباد بخش مرکزی کرمان به بهره‌برداری رسید.

فرماندار کرمان در حاشیه بهره‌برداری از این پروژه‌ها در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: مدرسه دخترانه در روستای فرح‌آباد با اعتبار 6 هزار میلیون ریال به بهره‌برداری رسید و 3 هزار و 840 میلیون ریال توسط خیران مدرسه‌ساز تامین شده است و با 430 متر مربع زیربنا شامل هشت کلاس درس با ظرفیت پذیرش 250 دانش‌آموز را دارد.

بهنام سعیدی ابراز داشت: مرکز پرورش بوقلمون واقع در ابتدای جاده زرند در سه فاز به بهره‌برداری رسید که فازهای یک و دو با ظرفیت 6 هزار قطعه بوقلمون فعال بوده و فاز سوم هم با ظرفیت 3 هزار قطعه بوقلمون امروز به بهره‌برداری رسید.

وی عنوان کرد: برای بهره‌برداری از فاز سه مرکز پرورش بوقلمون 3 هزار میلیون ریال از طریق کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان کرمان تسهیلات ارائه شد و این طرح توانسته است با اشتغالزایی سالانه 220 تن گوشت بوقلمون و 135 تن کود تولید کند.

فرماندار کرمان بیان داشت: برای بهره‌برداری از طرح شبکه آب روستای سعدی به طول 10 کیلومتر 7 هزار و 500 میلیون اعتبار توسط شبکه آب و فاضلاب روستایی شهرستان کرمان هزینه شده است که با افتتاح این شبکه حدود یک هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/80019/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول