اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

تمهید شهرداری برای ایام پاییز و زمستان / پروژه‌ها تا آب و هوا اجازه می‌دهد، عملیاتی می‌شود

شهردار اردبیل گفت: تمهیدات لازم برای خدمت‌رسانی به شهروندان در ایام سرد سال و بارندگی‌ها در پاییز و زمستان تدارک دیده شده و هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد.

تمهید شهرداری برای ایام پاییز و زمستان / پروژه‌ها تا آب و هوا اجازه می‌دهد، عملیاتی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری صبح امروز در مراسم تجدید بیعت اعضای شورای شهر اردبیل و مجموعه شهرداری با آرمان‌های بلند شهدا و یثارگران سرافراز اظهار داشت: ما امروز موفق شدیم به اتفاق اعضای شورای شهر و مجموعه شهرداری همزمان با آغاز فعالیت دور جدید شورا و شهرداری، برنامه‌ریزی‌ها را به نحوی انجام دهیم تا کار و تلاش جدید را با نام و یاد شهدا و عهد و پیمان با آرمان بلند آنها آغاز کنیم.

وی تصریح کرد‌: ما امروز خود را مدیون شهدای والا‌تباری می‌دانیم که با جانفشانی مخلصانه سعی کرده‌اند این نظام را از هر آسیب و تهدیدی صیانت کنند و بهترین مسیر در عمل به سیره و مرام شهدا حضور همیشه مستمر در صحنه و سنگر خدمت‌رسانی مخلصانه و صادقانه است.

شهردار اردبیل یادآور شد: ما تنها با خدمتگزاری شبانه‌روزی است که می‌توانیم در مسیر خواسته و مطالبه شهدا و ایثارگران حرکت کنیم تا کشورمان در مسیر رشد و پیشرفت واقعی قرار گیرد.

بدری ادامه داد: ما در دور جدید مسئولیت قطعاً به روش‌ها و الگوهای جدید پیشرفت و خدمت‌رسانی نیاز داریم تا شاهد حرکت‌های موفقیت‌آمیز و توفیقات بیشتر باشیم.

این مسئول تاکید کرد: با تشخیص شورای چهارم ما برنامه‌ریزی‌هایمان را ادامه می‌دهیم و اگر نیاز به بازنگری در هدف‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها باشد در این زمینه کار و فعالیت پیگیرانه انجام خواهد شد.

شهردار اردبیل گفت: در سال آینده نیز با رویکرد جدید در توسعه شهری با استفاده از نظرات و دیدگاه‌های اعضای شورای شهر تصمیم‌گیری انجام می‌شود تا اعضای شورای شهر در فضای همدلی و همفکری و هم‌افزایی بتوانند پشتبان و همراه شهرداری در مسیر خدمت‌رسانی بی‌منت باشند.

بدری افزود: در نیمه دوم سال اولویت ما تکمیل پروژه‌ها تا موعدی است که آب و هوا اجازه می‌دهد و ما می‌توانیم کار عمرانی را انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد‌: در صورت نامساعد شدن شرایط جوی به ویژه با آغاز بارش‌های برف و باران در خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر حضور پیدا کرده و با تمهیدات لازم بستر تردد آسان و روان را فراهم خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار اردبیل در پایان سخنان خود اذعان داشت: تمهیدات لازم  و ذخیره‌سازی‌های مناسب اعم از نمک و دیگر امکانات مورد نیاز فصل زمستان اندیشیده شده و بعید می‌دانم که در نیمه دوم سال مشکل خاصی در خدمات شهری وجود داشته باشد.

انتهای پیام/62005/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول