اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مرند:

سلایق شخصی و گروهی نباید در اجرای پروژه‌های عمرانی تأثیرگذار باشد

امام جمعه مرند گفت: سلایق شخصی و گروهی نباید در اجرای پروژه‌های عمران شهری تأثیرگذاری کند.

سلایق شخصی و گروهی نباید در اجرای پروژه‌های عمرانی تأثیرگذار باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، حجت‌الاسلام علی نعمت‌زاده ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه عوامل شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر مرند اجرای پروژه‌های مختلف عمران شهری را باید براساس انتظارات و مطالبات مردم مورد تعریف قرار دهند، اظهار کرد: سلایق شخصی و گروهی نباید در اجرای پروژه‌های عمران شهری تأثیرگذاری کند.

مصالح اداری باید تأمین کننده منافع عمومی مردم باشد

وی با تأکید بر ضرورت برنامه‌ریزی بیش از گذشته اعضای شورای اسلامی و شهرداری مرند برای ارائه تسهیلات لازم حمایتی مورد نیاز سرمایه‌گذاران خصوصی فعال در امور عمران شهری، افزود: مصالح اداری باید تأمین‌کننده منافع عمومی مردم باشد و در این خصوص باید طوری عمل کرد که کوچک‌ترین فضایی برای تضعیف حقوق شهروندان و سوء استفاده از مصالح قانونی مردم ایجاد نشود.

پایدار سازی منابع درآمدی و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهری

نعمت‌زاده خاطرنشان کرد: در حال حاضر برنامه‌ریزی اصلی اعضای شورای اسلامی و مدیریت شهرداری مرند باید براساس پایدارسازی منابع درآمدی و نیز تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های عمران شهری نیمه‌تمام و شروع عملیات اجرایی طرح‌های مختلف عمرانی، خدماتی، رفاهی مورد نیاز شهروندان ساکن در مناطق مختلف شهری مورد تعریف قرار گیرد.

اجرایی شدن برنامه اصلاح و تقویت ساختار اداری شهرداری

وی همچنین با تأکید بر اجرایی شدن برنامه اصلاح و تقویت ساختار اداری شهرداری و توانمندسازی شاخصه‌های نظارتی و فنی آن در حوزه‌های مختلف خدماتی، عمرانی و شهرسازی، یادآور شد: شورای اسلامی و شهرداری به عنوان دو نهاد مردمی باید در روان‌سازی ارائه و تأمین خدمات مورد نیاز شهروندان و ارتقای سطح کیفی و کمی شاخصه‌های به روز زندگی شهرنشینی بیش از گذشته برنامه‌ریزی و اقدام کنند.

امام جمعه مرند با دعوت از اعضای شورای اسلامی و شهردار مرند برای تلاش بیش از گذشته در مسیر حفظ کاربری‌های فضای سبز شهری و جلوگیری از رانت‌خواری‌های آزاردهنده حوزه پروژه‌های عمران شهری، گفت: باید از اعتماد و پشتیبانی شهروندان در به ثمر رساندن اهداف متعالی توسعه پایدار شهری استفاده حداکثری را کرد.

اجرای طرح‌های عمرانی مشارکتی و عملیاتی کردن کاربری‌های مختلف حوزه شهری

وی اظهار کرد: شهرداری مرند با تداوم بخشی به رویه کاری شفاف و دقیق نسبت به تعریف و اجرای طرح‌های عمرانی مشارکتی و عملیاتی کردن کاربری‌های مختلف حوزه شهری باید بدون هیچ قید و بندی از تمام نکته نظرات کارشناسی شده نظام شهرسازی نوین نیز استقبال چشمگیری را داشته باشد.

شهرداری باید تجلی‌گاه انتظارات شهروندان باشد

امام جمعه شهرستان مرند ضمن تمجید از اقدامات اخیر عوامل شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر مرند در عملیاتی کردن مجموعه پروژه‌های جدید عمران شهری، خاطرنشان کرد: خدمت به مردم و ادای مسئولیت‌های اداری باید با خضوع و خلوص کامل انجام پذیرد و در این بین تحقق مطالبات قانونی شهروندان توجه ویژه‌ای را می‌طلبد.

حجت‌الاسلام نعمت‌زاده یادآور شد: شهرداری یک نهاد مردمی است و بر این اساس نهاد مذکور باید فقط تجلی‌گاه انتظارات شهروندان و ارتقابخش نظام خدمت‌رسانی به آنان باشد.

انتهای پیام/60009/ع40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول