اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 6 پروژه عمرانی ورزشی

خواب ناز اعتبار برای 5 پروژه ورزشی بناب

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب گفت: هم اکنون 6 پروژه بزرگ و کوچک ورزشی در این شهرستان درحال ساخت است که به غیر از استادیوم ورزشی 5 هزار نفری بناب، پنج پروژه دیگر به دلیل عدم وجود اعتبارات فعلاً تعطیل هستند.

خواب ناز اعتبار برای 5 پروژه ورزشی بناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سیدمجید یزدانی صبح امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات هیئت‌های ورزشی و در جمع رؤسای این هیئت‌ها که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی برگزار شد، اظهار کرد: از 4 هزار ورزشکار فعال در این شهرستان حدود یک هزار نفر را بانوان و 3 هزار نفر را آقایان تشکیل می‌دهند که در مقایسه با جمعیت سایر شهرستان‌های استان از آمار خوبی برخوردار است.

وی اضافه کرد: هم اکنون 33 هیئت ورزشی در شهرستان بناب فعال هستند که 4 هزار ورزشکار در این رشته‌های ورزشی مشغول هستند.

یزدانی با اشاره به عناوین کسب شده توسط ورزشکاران و تیم‌های ورزشی این شهرستان در یک سال گذشته افزود: کسب مقام قهرمانی کشور در مسابقات کاراته سبک شوتوکان، کسب مقام اول والیبال ساحلی استان، صعود 6 نفر از خواهران کوهنورد بنابی به قله دماوند برای نخستین بار و انتخاب شهرستان بناب به عنوان مرکز استعدادیابی تنیس روی میز استان از جمله عناوین کسب شده توسط ورزشکاران شهرستان بناب است.

رئیس اداره ورزش و جوانان بناب سپس با اشاره به مشکل فضاهای ورزشی در این شهرستان گفت: هم اکنون 6 پروژه بزرگ و کوچک ورزشی در این شهرستان در حال ساخت است که به غیر از استادیوم ورزشی 5 هزار نفری بناب، پنج پروژه دیگر به دلیل عدم وجود اعتبارات فعلاً تعطیل هستند.

یزدانی همچنین نبود خوابگاه برای ورزشکاران را از بزرگ‌ترین مشکلات بر سر راه توسعه ورزش بناب برشمرد و خاطرنشان کرد: کمبود نیروی خدماتی یکی دیگر از مشکلات اداره ورزش و جوانان بناب است و هم اکنون برای اداره سالن‌های ورزشی شدیداً با کمبود نیروی خدماتی مواجه هستیم.

وی به قدمت فعالیت ورزش باستانی در این شهرستان اشاره کرد و بر تکمیل سالن ورزش باستانی این شهرستان که جزو مصوبات دور دوم سفرهای دولت قبلی است، تأکید کرد.

انتهای پیام/60004/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول