اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته سوم لیگ برتر فوتسال

ماهان تندیس قم میزبان حفاری اهواز شد / تغییر احتمالی در ساعت برگزاری بازی

تیم فوتسال ماهان تندیس قم این هفته در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در دیداری خانگی از تیم حفاری اهواز پذیرایی می‌کند.

ماهان تندیس قم میزبان حفاری اهواز شد / تغییر احتمالی در ساعت برگزاری بازی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه‌ریزی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال دیدارهای هفته سوم از نیم فصل نخست بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور جمعه این هفته با انجام یک مسابقه حساس در قم پیگیری می‌شود.

در این دیدار، تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و حفاری اهواز قرار است مهمترین بازی هفته سوم لیگ پانزدهم را در قم برگزار کنند، دیداری که قرار است طبق برنامه از ساعت 17 روز جمعه بیست و نهم شهریورماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام برسد.

البته احتمال اینکه در ساعت برگزاری این بازی تغییراتی ایجاد شود بسیار زیاد است زیرا در این روز تیم فوتبال صبای قم در دیداری خانگی از هفته دهم مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور میزبان تیم راه آهن سورینت است.

به همین خاطر مسئولان باشگاه ماهان تندیس قم برای اینکه بازی با حفاری اهواز با مسابقه فوتبال لیگ برتر همزمان نشود از مسئولان کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال خواسته‌اند بازی ماهان تندیس قم و حفاری دو ساعت زودتر یعنی از ساعت 15 روز جمعه در قم برگزار شود.

به هر حال این هفته دو تیم در شرایطی برابر یکدیگر قرار می‌گیرند که ماهان تندیس قم از دو بازی انجام شده خود شش امتیاز کسب کرده است و تیم فوتسال حفاری اهواز بعد از لغو بازی هفته اول خود در دومین هفته موفق به متوقف کردن تیم گیتی پسند اصفهان شد.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در دومین بازی از فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر زمزم اصفهان به پیروزی رسید تا از همین هفته‌های آغازین لیگ برتر خود را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی این فصل مسابقات معرفی کند.

در این دیدار که در سالن پیروزی اصفهان برگزار شد، ماهان تندیس قم با نتیجه چهار بر دو به پیروزی رسید تا با کسب شش امتیاز در تعقیب تیم دبیری تبریز که به لطف تفاضل گل در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد، یکی از مدعیان قهرمانی باشد.

در دیدار خارج از خانه برابر تیم فوتسال زمزم اصفهان محمدحسین کوهستانی زننده دو گل از چهار گل تیم فوتسال ماهان تندیس قم بود، ضمن اینکه محمد کرمانی و علیرضا وفایی ملی‌پوش تیم ماهان تندیس قم دو گل دیگر را به ثمر رساندند و حامد عبداللهی نیز دو گل میزبان را به ثمر رساند. در جدول‌رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تا پایان هفته دوم تیم فوتسال دبیری تبریز و ماهان تندیس قم هر دو با کسب شش امتیاز اول و دوم هستند و تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و میثاق تهران با چهار امتیاز در رده‌های بعدی جای دارند.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول