اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب دومین پیروزی

ماهان تندیس قم همسایه صدرنشین لیگ برتر فوتسال شد

تیم ماهان تندیس قم در دومین بازی از فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر زمزم اصفهان به پیروزی رسید و در کنار دبیری تبریز صدرنشین لیگ برتر شد.

ماهان تندیس قم همسایه صدرنشین لیگ برتر فوتسال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با رقابت 14 تیم مدعی قهرمانی هفته دوم از دور رفت خود را پشت سر گذاشت تا با نتایج کسب شده چهره مدعیان واقعی قهرمانی در این فصل بیش از پیش مشخص شود.

تیم‌های لیگ برتری در هفت بازی حساس به مصاف یکدیگر رفتند و در یکی از دیدارهای مهم تیم فوتسال ماهان تندیس قم در روز دوم این هفته در دیداری خارج از خانه برابر تیم فوتسال زمزم اصفهان به میدان رفت و با کسب سه امتیاز به قم بازگشت.

ماهان تندیس قم که برای برگزاری نخستین بازی خارج از خانه خود به اصفهان رفته بود تا در مقابل تیم تازه وارد به لیگ برتر یعنی زمزم اصفهان قرار بگیرد، با روحیه بسیار خوبی که از پیروزی در هفته نخست لیگ برتر برابر تیم فوتسال شهرداری ساوه و شاگردان سیدمهدی ابطحی کسب کرده بود، این هفته را نیز با یک پیروزی ارزشمند دیگر به پایان رساند.

در این دیدار که در سالن پیروزی اصفهان برگزار شد، جای ابوالقاسم اروجی بازیکن ملی‌پوش ماهان تندیس قم در ترکیب قمی‌ها خالی بود زیرا این بازیکن در تمرینات پیش از هفته نخست با آسیب‌دیدگی مواجه شد و علاوه بر این دیدار در هفته نخست مقابل شهرداری ساوه هم بازی نکرده بود.

با این حال ماهان تندیس قم تیم کم‌مهره‌ای نیست و بازیکنان بزرگی همچون علیرضا وفایی، محمدحسین کوهستانی، محمد دهقان، محمد کرمانی، محمد برزگر و چند جوان جویای نام در این تیم خوش درخشیدند تا ماهان تندیس قم با نتیجه چهار بر دو پیروزی در این بازی را از آن خود کند.

کسب نتیجه پیروزی در هفته دوم از فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور خبر خوشحال‌کننده‌‌‌ای برای طرفداران ماهان تندیس قم بود و حالا این تیم با کسب شش امتیاز در تعقیب تیم دبیری تبریز که به لطف تفاضل گل در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد، یکی از مدعیان قهرمانی به شمار می‌رود.

در دیدار خارج از خانه برابر تیم فوتسال زمزم اصفهان محمدحسین کوهستانی زننده دو گل از چهار گل تیم فوتسال ماهان تندیس قم بود، ضمن اینکه محمد کرمانی و علیرضا وفایی ملی‌پوش تیم ماهان تندیس قم دو گل دیگر را به ثمر رساندند و حامد عبداللهی نیز دو گل میزبان را زد.

در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تا پایان هفته دوم تیم فوتسال دبیری تبریز و ماهان تندیس قم هر دو با کسب 6 امتیاز اول و دوم هستند و تیم‌های گیتی پسند اصفهان و میثاق تهران با چهار امتیاز در رده‌های بعدی جای دارند.

انتهای پیام/2258/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول