اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم:

غیرت و تعصب بازیکنان باعث پیروزی ماهان تندیس قم شد

سرمربی تیم ماهان تندیس قم گفت: به نظر من در نخستین هفته رقابت‌های لیگ برتر کار سختی برابر شهرداری ساوه داشتیم اما غیرت و تعصب بازیکنان ما موجب پیروزی در این دیدار شد.

غیرت و تعصب بازیکنان باعث پیروزی ماهان تندیس قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رضا کردی امشب بعد از پایان مسابقه تیمش با شهرداری ساوه که به برتری چهار بر یک شاگردان وی در هفته نخست از فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور انجامید، تصریح کرد: بازی خوبی بود و بازیکنان ما توانستند آنچه را که در زمین مسابقه از آن‌ها انتظار داشتیم به خوبی اجرا کنند.

وی ادامه داد: برای یک شروع خوب در مسابقاتی که قرار است 26 هفته به طول بیانجامد نتیجه خوبی در مقابل تیم فوتسال شهرداری ساوه کسب کردیم اما خودم خوب می‌دانم که تیم ما هنوز جای کار و تلاش بیشتر دارد و باید در هفته‌های آتی حتی بهتر بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم بیان داشت: ما در نیمه نخست این دیدار برتر از تیم فوتسال شهرداری ساوه بودیم و چندین موقعیت گلزنی ایجاد کردیم که می‌توانست حتی بیشتر از یک گل برای ما به همراه داشته باشد اما تیم حریف در مقابل ما ایستادگی کرد.

وی در پاسخ به اینکه چرا تیم شما در نیمه دوم نسبت به نیمه نخست این بازی کمی افت کرد، عنوان داشت: به دلیل اینکه تیم ما زمان زیادی برای کار بدن‌سازی و انجام تمرینات آماده‌سازی پیش فصل لیگ پانزدهم نداشت در نیمه دوم مشکل پیدا کردیم.

کردی خاطرنشان کرد: از تک تک بازیکنان تیم ماهان تندیس قم تشکر می‌کنم که با تمام توان خود در این دیدار برای پیروزی تیم تلاش کردند، واقعا برتری در مقابل تیم شهرداری ساوه کار آسانی نبود زیرا همانگونه که در نشست خبری پیش از بازی هم گفته بودم، این دیدار سخت و نفس‌گیر است زیرا تیم شهرداری ساوه سه ماه است که زیر نظر سیدمهدی ابطحی تمرین می‌کند در حالی که ما تنها یک هفته است کنار هم جمع شده‌ایم.

وی اظهار داشت: ما در هفته‌های آغازین لیگ به دلیل اینکه بازی تدارکاتی هم انجام نداده‌ایم و در واقع زمانی برای انجام این کار نداشتیم؛ به بازی مقابل حریفان به دید دیدارهای تدارکاتی نگاه می‌کنیم تا رفته رفته شرایط مطلوب خود را به دست بیاوریم.

در نخستین هفته از فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم فوتسال ماهان تندیس قم توانست در دیداری خانگی در حضور تماشاگران پرتعداد خود تیم فوتسال شهرداری ساوه را با نتیجه چهار بر یک شکست بدهد.

انتهای پیام/78002/ر30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول